Gosha Rubchinskiy ir „Burberry“ pristato antrąją kolekciją

Dizaineris, fotografas ir filmų kūrėjas Gosha Rubchinskiy su mados namais „Burberry“ pristato antrą bendrą kolekciją.
Naujausia Goshos Rubchinskiy ir „Burberry“ kolekcija
Naujausia Goshos Rubchinskiy ir „Burberry“ kolekcija / Gamintojo nuotr.
Temos: 3 Stilius Mada Burberry

Ši trylikos modelių kolekcija, sukurta bendradarbiaujant su rusų dizaineriu, atiduoda duoklę ikoniniams „Burberry“ modeliams ir langelių motyvui, kartu pristatant šio sezono šalikus ir avalynę, rašoma pranešime spaudai. Tarp naujų viršutinių drabužių galima atrasti rekonstruotą medvilnės gabardino lietpaltį, jungiantį lietpalčio ir klasikinių vairuotojų paltų įkvėpto dizaino detales, taip pat – padidinto dydžio paltus iš vilnos mišinio, kuriuos papildo padidinti languoti flaneliniai marškiniai ir apvalios gatvės stiliaus kepurės.

Gamintojo nuotr./Naujoji Goshos Rubchinskiy ir „Burberry“ kolekcija
Gamintojo nuotr./Naujoji Goshos Rubchinskiy ir „Burberry“ kolekcija

„Tolesnis bendradarbiavimas su Gosha nekėlė klausimų nei mums, nei jam – pastaraisiais metais taip mėgavomės bendru kūrybiniu procesu, kad pajutome, jog yra dar daug dalykų, kuriuos kartu galima nuveikti. Gosha yra ne tik neįtikėtinai talentingas dizaineris, jis taip pat pasižymi unikaliu jautrumu ir suvokimu, kas svarbiausia čia ir dabar.

Gosha yra ne tik neįtikėtinai talentingas dizaineris, jis taip pat pasižymi unikaliu jautrumu ir suvokimu, kas svarbiausia čia ir dabar.

Šiuos sugebėjimus jis sėkmingai pritaiko bet kurioje savo veikloje – nuo kolekcijų iki fotografijų, modelių parinkimo ir stiliaus savo pristatymuose. Šitaip artimai su juo bendradarbiauti buvo didelis džiaugsmas ir privilegija, visi esame labai sujaudinti regėdami, kaip naujausias mūsų projektas materializuojasi ant podiumo ir net už jo ribų“, – sakė Christopheris Bailey, mados namų prezidentas ir generalinis direktorius.

„Mudu su Christopheriu puikiai suprantame vienas kito veiklą. Po stipraus 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymo ir mano dalyvavimo mados namų šou rugsėjį, norėjome pastūmėti kūrybinį bendradarbiavimą į naują lygmenį. Man svarbu, kad šie mados namai yra mano naujosios kolekcijos dalis, nes tai vienas pirmųjų ikoninių vakarietiškų prekių ženklų, kurie atsigręžė į Rusiją po Sovietų sistemos griuvimo. Šis ženklas buvo toks populiarus 90-aisiais, kad net nuotraukose, iškabintose kolekcijos pristatymo vieta tapusiame Jelcino muziejuje, Borisas Jelcinas matomas dėvintis mados namų šaliką“, – sakė G.Rubchinskiy.

Apie pirmąją kolekciją

Pirmojoje kolekcijoje, sukurtoje bendradarbiajant su Gosha, galima rasti mados namų modelius, interpretuotus per gatvės mados prizmę: nuo medaus ir jūreiviškos mėlynos spalvos medvilnės gabardino lietpalčių su išsiuvinėtais Goshos inicialais iki automobilininkų paltų dizaino įkvėptų švarkų su languota medvilnės drobe ir abipusių Haringtono striukių. Atiduodama duoklė langelių motyvui, kuris perkeltas ant paltų, marškinėlių trumpomis rankovėmis, šortų ir skrybėlių, sukurtų bendradarbiaujant su britų skrybėlių kūrėju Stephenu Jonesu.

Parodai „Here We Are“, kuri vyko 2017 m. rugsėjį „Old Sessions House“ centre, Gosha fotografavo britų jaunimą, vilkintį drabužius iš skirtingų minimų mados namų kolekcijų, ir pristatė dar anksčiau nematytus darbus, tarp jų – spausdintos fotografijos, projekcijos ir instaliacijos. Jo darbai taip pat buvo eksponuojami kaip parodos „Here We Are“ dalis Hong Konge 2017 m. lapkritį ir išliks ekspozicijos dalimi, kai atkeliaus į Paryžių 2018 m. sausio 26 d. (iki vasario 4 d.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis