Grožio industrijos paroda PELENĖ 2024 šiemet sako: Grožis esi tu!

Turtingą net trijų dešimtmečių istoriją turinti paroda PELENĖ 2024-taisiais dalyvius ir lankytojus pasitiks su nauju veidu bei šviežiu konceptu, kurį sukūrė ir vizualizavo šių metų parodos partneris – kūrybinė komanda byAtwins, rašoma pranešime spaudai.
Paroda
Paroda / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Paroda

Tūkstančius lankytojų kasmet sutraukiančioje, net tris dienas – balandžio 12–14 – Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre ,,Litexpo“ vykstančioje parodoje grožio profesionalams ir vartotojams bus pristatomi naujausi produktai, paslaugos, procedūros, grožio tendencijos. Bet ne tik: šio pavasario renginyje akcentu taps grožio kūrėjai, ekspertai ir technologai, kurie dalinsis žiniomis, konsultuos ir edukuos, padėdami lankytojams atrasti tas priemones bei paslaugas, kurios geriausiai atskleidžia individualų grožį.

„Nes iš tiesų grožis nėra supakuotas buteliukuose – jis mumyse. Tai ir norėjome pabrėžti šių metų PELENĖS vizualinėje komunikacijoje, – sako byAtwins komandos narė Ieva Mašauskienė. – Pakvietimas tapti šių metų parodos partneriais ir organizatorių suteikta kūrybinė laisvė mums tapo įdomiu iššūkiu bei proga pažvelgti naujai į pačią grožio industriją bei joje vykstančius procesus. Paklausėme savęs: kas aktualu šiandien, kas svarbu tiems žmonėms, kurie ateina į parodą ir kaip dalyviai, ir kaip lankytojai?“

Jau daug metų patys būdami nuolatiniais parodos PELENĖ dalyviais, o patirtį grožio industrijoje – plaukų stilistikos mokymų, paslaugų ir produktų rinkose – skaičiuojantys dešimtmečiais, byAtwins pateikė savo ekspertinį matymą ir konceptą, tapusį 2024 metų akcentu ir veidu. Rezultatas – šūkis „Grožis esi tu“ ir kasdienybę atspindintis bei daugeliui su AŠ susisiejantis įvaizdis: mergina, kuri ruošiasi savo dienai. Idėja: apie grožį kalbėti kaip apie kasdienos ritualą, kuris kiekvienam yra individualus.

„Kodėl? Nes mes mylime šitą industriją. Mums ji kur kas daugiau nei vien „plaukai“, „rankos“ ar „veidas“, todėl norisi garsiai pasakyti ir priminti, kad iš tiesų jūsų grožis yra jumyse, tiesiog rūpinkitės juo išmintingai. O tam reikia ir patiems būti išrankesniems, atidesniems, ir profesionalams bei produktų distributoriams kelti savo karteles dar aukščiau ir eiti edukaciniu keliu. Mes neabejojame, kad PELENĖ, būdama stipriu traukos tašku, turi savo balsą ir gali pakreipti dalykus būtent šia – atsakingo ir individualizuoto pasirinkimo linkme“, – tvirtina I.Mašauskienė.

Jau 31 kartą vyksiančios tarptautinės parodos organizatoriai skatins ir pačius dalyvius pažvelgti į parodą nauju kampu, integruoti konsultacines, interaktyvias veiklas, prisijungti prie naujų formatų, atveriančių galimybę kokybiniam augimui: kad ne tik padėtų vartotojui išmintingai rūpintis savo grožiu bei nepasiklysti pasiūlos gausoje, bet ir maksimaliai iškomunikuotų vertę, kurią konkretus prekės ženklas gali pasiūlyti.

VIDEO: Grožio industrijos paroda PELENĖ 2024

Tuo tarpu kviesdami parodoje apsilankyti kuo daugiau grožio industrijos profesionalų, PELENĖS 2024 organizatoriai, artėjant parodai, pristatys dar vieną naujieną – profesionalų registraciją, kurią užpildžiusieji galės renginyje lankytis nemokamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis