Grožio meistrai barzdočiams pasiūlė 3 stilingus įvaizdžius

Mados pasaulio atstovai pastebi, kad susidomėjimas vyrų mada kasmet auga, tai akivaizdu ir pasauliniu mastu, ir mūsų šalyje. Ne veltui pastaruoju metu atsiranda vis daugiau išskirtinai vyrams skirtų paslaugų vietų – parduotuvių, kirpyklų, barzdaskučių salonų. Pasak mados tendencijų prognozuotojos Marijos Palaikytės, vyrų stiliaus kūrimas prasideda nuo kokybiškų batų ir sutvarkytų plaukų, kitaip tariant, nuo aprangos iki barzdos, o tada jau svarbu skirti dėmesio ir kitiems aksesuarams.
Madingi įvaizdžiai barzdyloms
Madingi įvaizdžiai barzdyloms / Mariaus Žičiaus nuotr.

Sparčiai artėjant 2017 m. šiltajam sezonui, talentingi grožio meistrai pristato 3 vyriškus įvaizdžius, skirtus stilingam miesto barzdočiui. Įvaizdžio kūrimo modeliais tapo dainininkas Tadas Rimgaila, Pasaulio vyrų kultūrizmo čempionato bronzos laimėtojas Marius Arlauskas ir studentas Augustas Skrebiškis.

Mariaus Žičiaus nuotr./Projekto komanda
Mariaus Žičiaus nuotr./Projekto komanda

Stilius – detalėse

Aksesuarai tikrai nėra tik puošeivų atributas, todėl, pavyzdžiui, net ir sportinio stiliaus deriniai gali būti pagyvinti šalikėliu.

„Šį kartą kūrėme trijų labai skirtingų tipų miesto vyrų įvaizdžius. Visada akcentuoju, kad svarbiausia atskleisti ir pabrėžti žmogaus individualumą. Juk sėkmingo stiliaus pamatas yra žmogaus vidaus ir išorės harmonija! Neabejoju, kad nėra nevyriškų spalvų – gali būti tik nevyriški vyrai. Tad mūsų stilingieji drąsiai dėvi sodrių, pavasario nuotaiką pabrėžiančių spalvų derinius, noriai į savo garderobus „įsileidžia“ įvairias detales ir aksesuarus.

Aksesuarai tikrai nėra tik puošeivų atributas, todėl, pavyzdžiui, net ir sportinio stiliaus deriniai gali būti pagyvinti šalikėliu. Kaskart keičiamos kelios įvaizdžio detalės sukuria vis kitos aprangos įspūdį ir leidžia visada atrodyti šiek tiek kitaip. Dažniausiai vyrų aprangoje pasigendu drąsos rinktis sodrias spalvas, trūksta įvairesnių aksesuarų, taip pat labai svarbus nuolatinis dėmesys šukuosenai ir barzdos ar ūsų sričiai – juk būtent detalėse dažniausiai slypi didžiausias žavesys“, – pasakojo vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėja ir „Vyrų mados savaitės“ organizatorė Marija Palaikytė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Marija Palaikytė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Marija Palaikytė

Nori vyriškos aplinkos

Nuobodus vyriškas stilius traukiasi į šalį, vyrai imasi eksperimentuoti, laisvėja, tampa kūrybiškesni ir prie klasikinio kostiumo derina ne tik spalvotas kojines.

„Old Town Barbers“ vadovė Miglė Revko pasakojo, kad beveik prieš metus Kaune įkūrusi plaukų ir barzdos stilizavimo saloną vyrams tikėjosi paklausos ir ji nuolat auga. Moteris pastebėjo, kad labai daug užsieniečių, vaikščiodami Kauno senamiesčio gatvėmis, užsuka išbandyti Lietuvos meistrų rankos, ypač moterų, nes tai joms nebūdinga profesija, o vienąkart užklydę, miestiečiai grįžta nuolat, nes prižiūrėti savo plaukus ir barzdą nėra nevyriška.

Mariaus Žičiaus nuotr./Projekto dalyvis Tadas Rimgaila
Mariaus Žičiaus nuotr./Projekto dalyvis Tadas Rimgaila

„Kai dirbau žymiausiame Dublino barzdos stilizavimo salone, išmokau ne tik technikos, bet ir bendravimo su vyrais psichologijos. Juokaudami su kolegomis sakome, kad vyrams nepatinka ten, kur ore tvyro plaukų lakas, todėl jie jaučiasi geriau, kur interjeras vyriškas, kur jie gali gauti stiprios kavos, o kalbėsimės tik tada, jeigu norės, ir jie mėgausis atliekama procedūra – nuo šilto rankšluosčio iki paskutinio barzdos plaukelio pašalinimo barzdaskučio peiliu“, – patirtimi pasidalijo „Old Town Barbers“ vadovė M.Revko.

VIDEO: OldTownBarbers

3 stilingo barzdočiaus įvaizdžiai

Dažniausiai neįsivaizduojame jaunuolio su ilga barzda, tamsius vyrus matome vilkinčius tik tamsius drabužius, o sportininkus – tik su sportine apranga. Projekte dalyvavę vyrai tapo puikiais pavyzdžiais, kaip miesto barzdočiai gali keisti stilių kasdien ir vis tiek išlikti savimi.

Tado Rimgailos įkūnytas miesto barzdočius savo stiliuje įvairias faktūras derina su spalvomis, nevengia klasikinių aksesuarų. Didžiausiu vyro stiliaus žaidimu tampa šukuosena, barzda, spalvingi drabužiai, įdomūs batai. Kasdien Tadas dėvi marškinius, tamsius plaukus šukuoja pakeldamas, o barzdą stilizuoja pas specialistus ir niekada jos neaugina ilgos. Tadas nuo galvos iki kojų atrodo tarsi stilingas italas, kurio spalvingam stiliui sukurti iš pirmo žvilgsnio reikia tik kelių perbraukimų per plaukus šukomis, gero švarko ir spalvotų kelnių bei ryto su puodeliu stipriaus espreso rankoje.

Mariaus Žičiaus nuotr./Tadas Rimgaila
Mariaus Žičiaus nuotr./Tadas Rimgaila

Sportininkui Mariui Arlauskui sukurtas kardinaliai nuo jo tikrojo stiliaus besiskiriantis įvaizdis. Atrodo, viskas negali derėti tarpusavyje, tačiau militaristinės kelnės, kokybiško trikotažo palaidinė, masyvus megztinis ir šalikas sukuria atsipalaidavusio miesto stileivos įvaizdį. Mariaus gyvenimo būdą atspindi tik lengvai prižiūrima šukuosena, stilizuoti trumpi plaukai, šonuose palikti rėžiai.

Mariaus Žičiaus nuotr./Mariui Arlauskui
Mariaus Žičiaus nuotr./Mariui Arlauskui

Augustas Skrebiškis kasdien primena miesto hipsterį, tačiau M.Palaikytė sužaidė spalvomis, ir ilgabarzdis jaunuolis tapo spalvas mėgstančiu miesto stileiva. Spalvotos kelnės, ramių tonų švarkas ir šalikas. Viskas puikiai derėjo – įdomūs auskarai, jaunuoliams nebūdinga ilga barzda ir paaugintų plaukų šukuosena. Augustas atstovavo miesto jaunuoliams, kurie nebūtinai turi vilkėti tamsių tonų drabužius ir plėšytus džinsus.

Mariaus Žičiaus nuotr./Augustas Skrebiškis
Mariaus Žičiaus nuotr./Augustas Skrebiškis

Vyriško stiliaus projekto kūrybinė komanda:

  • Fotografas – Marius Žičius;
  • Videografas – Mantas Ivanauskas;
  • Stilistė – Marija Palaikytė, vyrų stiliaus namai „Trend Wave“;
  • Makiažas – „Makeup by Emma“;
  • Plaukai ir barzda – „Old Town Barbers“;
  • Drabužiai, batai ir aksesuarai – „Peek & Cloppenburg“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų