Tendencija Nr. 1: Mobilumas
Vartotojai nori grožio paslaugų jiems patogiu metu patogioje vietoje (ne tik salonuose, bet ir namuose, darbovietėje) už jiems tinkamą kainą. Kirpėjai, plaukų koloristai, masažo, epiliacijos ir depiliacijos specialistai, kosmetologai, manikiūrininkai, savo ruožtu, jaučia poreikį tapti mobilesni ir dirbti jiems tinkamoje, pagal jų skonį ir poreikius įrengtoje erdvėje savu grafiku.
Dėl to, viena vertus, daugėja mobilių programėlių, abiem pusėms teikiančių atviros rinkos galimybę ir pasirinkimo laivę. Kita vertus, pasaulyje tarp specialistų populiarėja privačių erdvių nuoma – jose nepraktikuojamos įprastos darbo valandos „nuo-iki“, jos atsiranda miegamuosiuose ir industriniuose rajonuose, stotyse, oro uostuose ir pan. Dar viena vis stiprėjanti tendencija – grožio produktų užsakymas „online“, kurį galima atlikti tiesiog grožio specialisto kabinete ir jam patariant. Tai apsaugo vartotojus nuo klaidų pasirenkant priemones ir nereikalingų išlaidų.
Vakarai mokosi ir toliau mokysis iš Rytų odos priežiūros paslapčių.
Tendencija Nr. 2: Rytų įtaka
Odos priežiūros paslapčių Vakarai mokosi ir toliau mokysis iš Rytų. Kosmetikos pramonė pripažįsta: Azijos moterų poreikis turėti idealią odą ir jų nuolatinės vis geresnių produktų, naujoviškų tekstūrų ir formatų paieškos skatina verstis per galvą. O kai kurie grožio rinkos ekspertai teigia, kad vertinant žmonių išprusimą, inovacijų gausą ir kosmetikos priemonių naudojimą Vakarai šviesmečius atsilieka nuo Rytų.
Iš Pietų Korėjos, Japonijos, Kinijos ateinančios tendencijos, kaip įrodė fenomenali BB kremų sėkmė Europoje ir JAV, keičia mūsų supratimą, kas yra moderni odos priežiūra. Iš azijiečių palengva mokomės ir to, kas Rytuose perduodama iš kartos į kartą su motinos pienu – kad oda yra globali vientisa sistema, todėl tik perpratus jos poreikius įmanoma pasiekti, kad ji imtų panėšėti į išties sveiką ir prižiūrėtą. Nes azijiečių prioritetas – odos puoselėjimas, o ne madingos lūpų dažų spalvos paieška.
Reikia pavyzdžių? Bioceliuliozinės gelinės veido kaukės, prisotintos aktyvių komponentų (jų pasirinkimas Azijoje – milžiniškas). Koncentratai, kurie visokeriopai aktyvina veido odos jėgas ir taip padeda jai „užvesti“ natūralius mechanizmus, lemiančius jos stangrumą, lygumą, skaistumą.
Į išmaniuosius telefonus panašūs prietaisėliai, gulintys ant darbo stalo ir skleidžiantys odą, plaukus drėkinantį ir maitinantį nanorūką. Fermentuoti odos priežiūros produktai, kurie gerina kitų produktų komponentų įsisavinimą. Be jokios abejonės, Rytai, ypač Pietų Korėja, demonstruos stebinančias technologijas, kurios tampa ypač aktualios.
Tendencija Nr. 3: Individualumas
Šią tendenciją atspindi odos, akių, lūpų makiažo ir šukuosenų tendencijos, kurių ruporai – ateinančio sezono mados kolekcijos, demonstruotos Niujorko, Milano, Paryžiaus mados savaitėse.
Žydrų atspalvių šešėliai ir akių kontūrai jose varžėsi su rožiniais, sidabriniais, auksiniais, oranžiniais ir t. t. Beje, žydrais šešėliais „Chanel“ vizažistai nuspalvino ne tik pačius vokus, bet ir gerokai už jų. Lūpų spalvą taip pat galima rinktis tokią, kokios širdis geidžia, galima jas dažyti dviem tonais, galima teikti pirmenybę „nude“ atspalviui.
Aktuali išliks odos tobulumo idėja, kuriai įgyvendinti (jei sveikai gyvenama, geriama pakankamai vandens, saugomasi UV spindulių) gali pakakti vien spindesio suteikiančių priemonių.
Šukuosenos – dar vienas būdas pademonstruoti individualybę: nuo be džiovintuvo išdžiovintų plaukų iki originalių uodegų, kasų, kuodų, plaukų puošmenų. Savo kūrybingumą galėsite demonstruoti ir manikiūru – neišsemiama erdvė eksperimentams. Beje, prancūziškas manikiūras grįžta!