Tačiau yra daiktų, kuriuos, jei tik galėtų, nešiotų visos raudonojo kilimo viešnios, ir nė nemirkteltų pamačiusios konkurentę. Vienas iš tų daiktų – „Bulgari“ deimantinė gyvatėlė.
Pirmą kartą roplio formos sudomino „Bulgari“ praeito amžiaus penktajame dešimtmetyje. Ir nuo to laiko jos niekur nedingo: didelė gyvačių mėgėja buvo Elizabeth Taylor (jos „Bulgari“ dabar parduodami aukcionuose) ir kitos Holivudo pažibos.
Per ilgus metus „Bulgari“ sugebėjo įteigti damoms, kad kultinis roplys yra išminties, atsinaujinimo, amžinybės simbolis.
Pernai, kai „Bulgari“ šventė savo 130 metų jubiliejų, garbės viešnia Carla Bruni-Sarkozy, segėjo 8 milijonų eurų vertės gyvatėlę. Na, o šiemet panašiu papuošalu per festivalius ir apdovanojimų ceremonijas puikavosi ne viena žvaigždė. Negi visos norėjo pasakyti, kad širdyje yra gyvatės? Ne! Per ilgus metus „Bulgari“ sugebėjo įteigti damoms, kad kultinis roplys yra išminties, atsinaujinimo, amžinybės simbolis.
Neprošal būtų paminėti ir „Bulgari“ įtaką madai. Paskutinius porą ar trejetą metų gyvatės forma – tiesiog maniakiškai populiari: ji nenyksta iš juvelyrikos (apyrankės, auskarai), atsiranda ant drabužių, rankinių, batų.