Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„H&M“ paskelbė apie naują mados partnerį, stileivos nekantriai laukia rudens

Švedų drabužių gigantas „H&M“ pagaliau paskelbė mados gerbėjų ilgai lauktą naujieną – koks bus kitas aukštosios mados prekės ženklas, su kuriuo kuriama speciali kolekcija. Trečiadienį bendrovė išplatino pranešimą, kuriame džiaugiamasi bendradarbiavimu su „KENZO“ – „energija ir žaismingumu alsuojančiais paryžietiškais mados namais“.
Carol Lim, Ann-Sofie Johansson ir Humberto Leon
Carol Lim, Ann-Sofie Johansson ir Humberto Leon / „H&M“ nuotr.

Naujoji kolekcija „KENZO x H&M“, kurią sudarys drabužiai moterims ir vyrams bei aksesuarai, pirkėjams bus pristatyta lapkričio 3-iąją. Ją sudarysiančiais gaminiais bus prekiaujama 250 „H&M“ parduotuvių visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje bei internetu.

2011 metais „KENZO“ pradėję dirbti kūrybos vadovai Carol Lim ir Humberto Leonas madai suteikė savito atspalvio. Jie kuria ryškių spalvų ir gyvų raštų kolekcijas, kurios pristatomos išskirtiniuose šou, bendradarbiaujant su menininkais bei vykdant įvairias skaitmenines kampanijas. „KENZO“ mados namuose kuriama mada pulsuoja laisve, džiaugsmu ir kiekvienam savitu individualumu.

„Nekantraujame su visais pasidalinti „KENZO x H&M“ pasauliu, kupinu kūrybiškumo, džiaugsmo ir meilės madai“, – pranešime cituojama kūrybinė „H&M“ patarėja Ann-Sofie Johansson.

VIDEO: KENZO x H&M - 03.NOV.2016

„Bendradarbiaudami su „H&M“ norime žvelgti plačiau, laužyti nusistovėjusias normas ir per visą pasaulį paskleisti naujosios „KENZO X H&M“ kolekcijos energiją“, – teigia Carol Lim ir Humberto Leon, „KENZO“ kūrybos vadovai.

„H&M“ nuotr./Carol Lim, Ann-Sofie Johansson ir Humberto Leon
„H&M“ nuotr./Carol Lim, Ann-Sofie Johansson ir Humberto Leon

15min primena, kad greitosios mados tinklas „H&M“ jau dvylika metų bendradarbiauja su žinomais dizaineriais ir mados namais – nuo Karlo Lagerfieldo 2004-aisiais iki „Balmain“ 2015-aisiais.

Sėkmingiausiu įvardijamas pernykštis bendradarbiavimas su „Balmain“ – drabužiai iš parduotuvių įvairiose šalyse, taip pat ir Lietuvoje, buvo šluote iššluoti per kelias valandas. Ar tokia pat sėkminga bus ir naujoji partnerystė, pamatysime sulaukę rudens.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?