Kovo 11 d. prekių ženklas atsisakys jau tradiciniu tapusio du kartus per metus pasirodančios „H&M Studio“ kolekcijos pristatymo ant podiumo Paryžiaus mados savaitėje ir naujausią kolekciją pristatys sujungdami madą ir interaktyvų teatrą.
Svarbiausi nuomonės formuotojai ir mados žiniasklaidos atstovai leisis į trijų dieną kelionę su prekių ženklo atstovais po žadą atimančią dykumą Sedonoje, Arizonos valstijoje. 2019-ųjų pavasario kolekcija bus pristatoma naudojant modernaus teatro elementus, kuriant fiktyvias istorijas, įtraukiančius nuotykius ir jaudinančias staigmenas. Šis naujoviškas projektas, kuriamas bendradarbiaujant su pripažintomis kūrybinėmis agentūromis „Sunshine“ ir PRODJECT, kelionės svečius pavers dalyviais, o kolekciją, tiesiogine to žodžio prasme, prikels gyvenimui.
„Ši kolekcija skirta glamūrinei, drąsiai sielai – kūrėme ją moteriai, kuri nevaržo savęs. Vieną vakarą ji gali lėkti į vakarėlį, pasipuošusi žvyneliais nusagstytu sijonu, o kitą rytą jau leis laiką jogos treniruotėje, dėvėdama metalo atspalvių juostomis puoštas sportines tampres. Todėl labai džiaugiamės galėdami pristatyti šią kolekciją Sedonoje, Arizonoje, ir pademonstruoti glamūrinės tyrinėtojos dvasią, kuri jaučiama visuose kolekcijos drabužiuose“, – sako prekių ženklo dizaino vadovė Pernilla Wohlfahrt.
Įkvėpta laisvos dvasios ir žavių nuotykių, 2019 m. pavasario kolekcija siūlo įspūdingus ir išskirtinius drabužius, kuriuos lengva derinti tarpusavyje arba su santūriais, darbo drabužių tendencijos įkvėptais kolekcijos gaminiais. Vienu iš kolekcijos įkvėpimo šaltinių tapo ir ryškių spalvų mineralų telkiniai Jutos valstijoje, kurie atsispindi ilgoje vaivorykštės atspalvių suknelėje, o žvyneliais dekoruotas sijonas ir padidinto silueto, griežto kirpimo švarkas prideda kolekcijai lengvabūdiško glamūro.