N.Vanhee-Cybulski šios vasaros pradžioje susilaukė dukters. Paklausta, kaip suspėjo parengti kitų metų šiltojo sezono kolekciją, ji juokdamasi atsakė: „Organizacija ir projekcija.“
Pagerbti Paryžiaus madoje vis dar egzistuojančius amatus buvo svarbiausia šio sezono istorijos dalis – tai ir vertybių, kurios išliks ilgiau už tendencijas, paieška, rašo vogue.com.
Geriausiu iki šiol vadinamas N.Vanhee-Cybulski šou pateikė užtikrintą, šiuolaikišką grafinio minimalizmo su asmeniniu nusiteikimu, kuris kyla iš jos, kaip mergaitės, užaugusios dešimtojo dešimtmečio fone, esė.
Prijuostės įvaizdis tapo sofistikuotu atspirties tašku. Tai dizainerei suteikė struktūrinį pagrindą kuriant siluetus, primenančius dešimtojo dešimtmečio tunikas, dėvimas ant kelnių, ir pritaikytą viršutinę dalį.
Kolekcijoje, kurioje vyrauja ramios žemės spalvos, daug odos gaminių: suknelių, švarkų ir kelnių, kuriuos paįvairina masyvios kišenės, sijonų ir palaidinių, paltų, rankinių bei diržų.