O jos stilius nelabai nutolo nuo mamos. Bordon mėgsta pasakoti istoriją, kaip kartą jos išėjo apsipirkti: viena pasuko į dešinę, kita – į kairę. O kai vakarop susitiko, išaiškėjo, kad abi parsinešė vienodus „Givenchy” švarkus.
„Harper’s Bazzar” ją įtraukė į 14 geriausių mados tinklaraištininkių sąrašą ir rekomenduoja sekti jos „Instagram” paskyrą. Tačiau Bordon stilių galima pajusti ne tik žiūrinėjant fotografijas, bet ir perkant jai patinkančius drabužius, batus, aksesuarus. Londone studijavusi verslo administravimą, ji (su trimis vaikystės draugėmis) prieš aštuonerius metus įkūrė parduotuvių tinklą „284” – panašų į „Zara”. O akiniai, kuriuos ji nešioja yra „by Helena Bordon”.
Helena visada vilki madingus drabužius, bet pagal ją sunku sekti mados tendencijas. „Chanel“ ir „Prada” ji gali derinti su „Topshop” ar „J Brand”, sezono aktualijas – su vintažu (beje, šiemet ji ištekėjo vilkėdama „Valentino” - mamos vestuvinę suknelę). O visa tai Bordon gausiai atskiedžia žinomų ir nežinomų Brazilijos dizainerių kūryba, nes nuoširdžiai stengiasi pristatyti pasauliui savo tėvynainius.
Helenos Bordon moto: „Tu visada turi kažkuo išsiskirti, antraip būsi viena iš daugelio”. Kaip tai daroma? Dar viena citata: „Kartais apsivelku kažką vien dėlto, kad tas drabužis – madingas. Ir iškart išgirstu, kaip mama sako: „Ne, turi būti ištikima sau ir savo stiliui!”
Baikerė. Iš tiesų, čia nė vienu atveju juodi bakeriški švarkai neatrodo kaip baikeriški. Porai ansamblių labiau tinka boho chic kategorija, o „Chanel” modelis, nors ir gausiai apklijuotas popsiniais votais, bendrame kontekste atrodo labai elegantiškai.
Bomberiai. Universitetiniai švarkai, beisbolo striukės, bomberiai – visa tai yra gatvės stilius. Tačiau kai inkrustuotas „Gucci“ švarkas derinamas su plačiomis „Diesel Black Gold“ kelnėms ar bomberis – su marga suknele, galima tikėtis to stiliaus paįvairinimo.
Denimas. Pabrėžtinai konservatyvus „Prada“ švarkelis, „Celine” kelnės, „Olympia Le Tan” rankinė ir „Bottega Veneta” akiniai: Bordon denimo ansambliai ne visada būna tokie prašmatnūs. Bet net nebrangūs jos džinsai kuria kažkokį įvaizdį: nerūpestingą, seksualų, vintažinį.
Grafika. Panašu, kad Bordon mėgsta grafinius printus. Tai gali būti raštai, keliantys kažkokių asociacijų su flora ir fauna („Dior“ ir „Isabel Marant“), „Balmain“ dryžiai ar bet koks kitas ornamentas, kuris grindžiamas kontrastais ir šiek tike mirga akyse.
Leopardas. Aišku, kad Bordon negali laikytis atokiai nuo aktualiausių mados tendencijų, o leopardo printai į tokias pretenduoja ne pirmą sezoną. Moterį tenkina įvairūs variantai: kartais dėmesys fokusuojamas į margą „Louis Vuitton“ paltą, kartais – į „Stella Luna” aulinukus.
Marga. Helen nėra iš tų, kurios gėlytes derina su langučiais, o šiuos – su žirneliais. Ji jaučia saiką. Jei tai – popsiška, bet puošni (be to, – aksominė) „Dolce & Gabbana“ suknelė, to ir pakanka. O jei persiškais agurkėliais puošto „Topshop“ apsiausto nevilkėsi ant nuogo kūno, jis derinamas su neutraliais baltasi drabužiais.
Militaristinė. Galima būtų parinkti ir kitų pavyzdžių, bet taip – įdomiau: ta pati tendencija, tas pats koloritas, trys spalvos. „Balmain“ švarkas su besiplaikstančia suknele arba beveik skautiškomis „Victor & Rolf” kelnėmis; „Fendi“ ansamblis ir „Louis Vuitton“ batai.
Oda. Mus vis dar atrodo, kad oda yra oda – tokia savaiminė vertybė, kartais iš juodos peršokanti į kokią nors įdomesnę spalvą. Helenai tai – tiesiog galimybė paįvairinti ansamblius, nes jos odiniai daiktai neturi ribų: gali būti siuvinėti, peltakiuoti, daigstyti, skulptūriškai formuoti ar tiesiog švytėti, kaip „Gucci“ rankinė su liūto galva.
Spalvos. Raudona (plius juoda) „Balmain“ suknelė, apelsininis „Dior“ sarafanas, ilgas rožinis „Vitorino Campos” apsiaustas ir taip toliau. Žmonės nesensta tol, kol nesibaido ryškių spalvų, nors Helenai Bordo šią taisyklę taikyti dar ankstoka.