Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jubiliejinė „Mados infekcija“ – balandžio viduryje. Parsisiųskite ryškų plakatą!

Geidžiamiausią metų spalvą kasmet skelbia „Pantone Color Institute“, bet „Mados infekcija“ nesikuklina diktuodama savo madas ir XX festivalį pasitinka ryškiai – oranžinė kaukolė mieste švies iš tolo!
Sandros Straukaitės kolekcijos modelis
Sandros Straukaitės kolekcijos modelis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasitvirtinus meteorologų prognozėms, šiemet kartu su „Mados infekcija“ balandžio 13–14 dienomis pagaliau ateis pavasaris. Nors yra tikinčių, jog būtent penktadienį Adomas ir Ieva buvo išvaryti iš Rojaus, prietarais apipinta simbolinė data negąsdina – „Mados infekcijos“ organizatoriai drąsiai žada nuodėmės vertą ne tik penktadienį, bet ir visą savaitgalį.

Mareunrol‘s modelis, 2016 m.
Mareunrol‘s modelis, 2016 m.

Festivalio vietos pakeisti negalima – „Mados infekcija“ tradiciškai okupuos Šiuolaikinio meno centro erdves, kurių transformacija akį rėš kiekvienam, o frazė „vaizdas pro rožinius akinius“ įgaus fizinį kūną.

„Ilgą laiką tik privilegijuotiesiems prieinamos Niujorko ir Paryžiaus mados savaitės, pradėjusios dusti nuo savo uždarumo, pernai kaip didžiausią naujieną pristatė galimybę žiūrovams įsigyti bilietus į madų šou. Organizuodami „Mados infekciją“ nuo pat pradžių konstravome kitokį modelį: kūrėme neformalią atmosferą ir buvome atviri visiems besidomintiems.

Intuicija ir gerai apgalvota strategija padėjo visada būti koja priekyje. Sulaukti XX festivalio Lietuvoje – nepaprastai daug. Idėjų ir kūrybinių užmojų mums niekada netrūksta, o ekonominius iššūkius kartu su beveik nepasikeitusia komanda ir ištikimais rėmėjais įveikėme stoiškai“, – sako „Mados infekcijos“ idėjinė vadė Sandra Straukaitė.

Logotipas – vienas geriausiai atpažįstamų lietuviškų prekės ženklų

Nerašyta „Mados infekcijos“ taisyklė: niekada nedaryti kaip pernai. Tačiau vienas dalykas nesikeičia nuo 1999-ųjų – tai dizainerio Aido Urbelio kurtas logotipas. Nors festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė prisimena, kaip daugelis bandė įtikinti pakeisti drąsią logotipo grafiką, ilgainiui rinkodaros specialistai pripažino, jog tai vienas geriausiai atpažįstamų lietuviškų prekių ženklų.

„Logotipas yra mūsų konstanta ir atspirties taškas. Jo išraiškingas charakteris leidžia kasmet sukurti po naują, įdomų plakatą, kuris gali tapti stilinga interjero puošmena.

„Mados infekcijos“ plakatas. Dizainerė – Laura Grigaliūnaitė
„Mados infekcijos“ plakatas. Dizainerė – Laura Grigaliūnaitė

Liūdna matyti nykiai tuščias šiuolaikinių naujakurių interjerų sienas, kai vietoj paveikslo mieliau perkamas fotelis. Žinant, kad beveik 90 procentų lietuvių turi nuosavą būstą, kiekvienam dovanojame šių metų „Mados infekcijos“ plakatą, kurio dizainerė – Laura Grigaliūnaitė. Tegu būstas tampa namais, kuriuose menas bus toli gražu ne paskutinėje vietoje“, – linki Sandra Straukaitė.

Didelės rezoliucijos plakatą nemokamai galima parsisiųsti vasario 22–24 dienomis. Plakatas visų laukia čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs