Modelis Julija Steponavičiūtė – žaismingoje apatinių reklamoje

Lietuvė manekenė Julija Steponavičiūtė, jau kelerius metus daranti sėkmingą tarptautinę modelio karjerą, tapo populiaraus apatinių prekės ženklo „Agent Provocateur“ linijos „L'Agent by AP“ pavasario kolekcijos veidu. Apatiniais vilkinčios žavios lietuvės nuotraukas galima išvysti ir šios linijos internetinėje parduotuvėje, ir socialiniuose tinkluose.
Julija Steponavičiūtė „L'Agent by AP“ reklamoje
Julija Steponavičiūtė „L'Agent by AP“ reklamoje / „L'Agent by AP“ nuotr.

Ryškiame raudonai-mėlyname fone darytose nuotraukose, kurių scenografija primena cirko palapinę, modelis iš Lietuvos vilki perregimus juodos spalvos apatinius, vienoje jų ji avi ilgutėlius suvarstomus aulinukus, kitoje rankose laiko milžiniškų plunksnų vėduoklę. Trečioje nuotraukoje šviesiaplaukė ant galvos užsivožusi sidabro spalvos cilindrą. 

„L'Agent by AP“ nuotr./Julija Steponavičiūtė „L'Agent by AP“ reklamoje
„L'Agent by AP“ nuotr./Julija Steponavičiūtė „L'Agent by AP“ reklamoje

Šias nuotraukas savo „Instagram“ paskyroje pademonstravo ir pati Julija, nevengianti su savo gerbėjais pasidalinti ir savo darbo užkulisių momentais, ir asmeninio gyvenimo akimirkomis. 

now, let me take over #lagentbyap #agentprovocateur @lagentbyap ♠️ #julijastep @stormmodels

A photo posted by Julija Steponaviciute (@julijastep) on

Su lietuviu fotografu Roku Daruliu praėjusiais metais susižadėjusi J.Steponavičiūtė yra dirbusi ne su vienu pasauliniu mados prekės ženklu, ji demonstravo daugybės žinomų mados namų kolekcijas.

Pavyzdžiui, pernai Dolce&Gabbana“ aukštosios mados šou metu modelis iš Lietuvos pristatė išskirtinį šio dizainerių tandemo modelį. 

Šią savaitę apatinių drabužių reklamoje pasirodė ir kita manekenė iš Lietuvos – supermodelis Edita Vilkevičiūtė tęsia bendradarbiavimą su prekės ženklu „Calvin Klein“ ir pristato naujausią jo apatinių kolekciją. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis