Ką mados dizaineriai siūlo šiuolaikiniam vyrui?

Trečiadienio vakarą Vilniuje esančiame kultūros bare „Kablys“ vyko vienas pagrindinių trečiosios „Vyrų mados savaitės“ renginių – vyrams skirtų kolekcijų pristatymas. Susirinkę svečiai išvydo lietuvių, latvių, lenkų ir italų dizainerių kūrinius.
„Vyrų mados savaitė“: kolekcijų vyrams pristatymas
„Vyrų mados savaitė“: kolekcijų vyrams pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Per renginį naujausią savo kolekciją pristatė drąsiomis idėjomis ir lanksčiu požiūriu į žmogaus kūno linijas garsėjanti lietuvių mados dizainerė Julija Janus. Jos kuriama mada vyrams – brutali ir konceptuali, o dizaino sprendimai skirti vyro saviraiškai. Pasak dizainerės, šia kolekcija ji siekia pabrėžti, kad vyriškas stilius neturi dydžio ir amžiaus ribų.

„Noriu sukurti minimalistinius gero dizaino drabužius savo draugams vyrams, kurie yra labai skirtingų sudėjimų, dažniausiai nešioja didelių dydžių drabužius ir neturi, kur išsirinkti progresyvaus drabužio, tinkančio jų sudėjimui. Paaiškėjo, kad tokių vyrų yra ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – nuo Šiaurės Amerikos iki mūsų kaimynės Lenkijos.

Mano kurtas drabužis užprogramuotas ne tik nediskriminuoti didesnio dydžio vyrų, bet ir minimalistinio stiliaus, iš gero audinio, aukštos kokybės, labai patogus dėvėti – toks, kad taptų širdies drabužiu, kurio ilgai neužmirši“, – sakė dizainerė.

Be jos, lietuvių gretose renginyje savo darbus pristatė dar du prekių ženklai – „Harmman“ ir „The Dark“. Į „Vyrų mados savaitę“ atvyko ir svečiai iš Latvijos – „One Wolf“ ir „Status by Shtamguts“ – bei Lenkijos – „Trad Studio“.

Be saviškių ir artimųjų kaimynų, į mados renginį atvyko trys jauni, bet jau mados kelyje save atradę dizaineriai iš Italijos – Alessandro Trincone, Federico Cina ir Dante Leo Capasso.

„Mada ir Italija – du neatskiriami dalykai. Stengiamės, kad „Vyrų mados savaitėje“ stilingieji lankytojai susipažintų su naujausiais tarptautinės mados vėjais. Renginio tikslas – parodyti vyriškos mados įvairovę, o žiūrovams suteikti galimybę pasisemti įkvėpimo, kurį galėtų pritaikyti ne tik kasdieniame savo stiliuje, bet ir tam, kad pamatytų vyrišką madą daug plačiau.

Tad šis renginys tiesiog neįsivaizduojamas be itališkos mados“, – dar prieš prasidedant trečiajai „Vyrų mados savaitei“ sakė viena jos iniciatorių, mados tendencijų ekspertė Marija Palaikytė.

Pasak jos, šiandienė mada yra kur kas daugiau nei tik gražūs ir stilingi drabužiai – tai saviraiška, savo požiūrio, vertybių atskleidimas. Italų dizainerių kolekcijos tai puikiai perteikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis