Kai produkto pakuotė įspūdingesnė už patį produktą: įdomiausi 2020-ųjų dizaino pavyzdžiai

Jokia paslaptis, kad renkantis produktą, dažnai svarbų vaidmenį atlieka ir jo pakuotė. Juk būtent ji gali patraukti akį ir priversti rinktis tam tikros įmonės pagamintą daiktą. Kad dizainerių pastangos, kuriant produkto pakuotes neliktų neįvertintos, jau ne vienerius metus vyksta konkursas „A'design Award and Competition“. 2020-aisiais išrinkti geriausio pakuotės dizaino nugalėtojai – išties įspūdingi. Kviečiame pasižvalgyti.
San Liang Jiang Beverage Packaging by Wen Liu and Xianwen Wu
Gėrimo pakuotė. San Liang Jiang Beverage Packaging by Wen Liu and Xianwen Wu / Yankodesign.com nuotr.

Jūsų produkto pakuotė yra neabejotinai pirmas dalykas, krentantis vartotojui į akis – tai neatsiejama produkto dalis. Pakuotė yra pirmasis kontaktas su pirkėju, tad geras pirmas įspūdis reiškia, jog prekei atsiranda daugiau šansų atsidurti pirkinių krepšelyje.

Blogas pakuotės dizainas gali neigiamai paveikti produkto sėkmę ir jo funkcionavimą, o gerai supakuotas produktas leidžia jam išsiskirti ir būti pastebėtam. Pakuotės dizainas yra ne tik dėžutė su menišku paveikslėliu – tai produktas, kuriame yra produktas, ir jis nusipelno tiek pat daug kūrybinio dėmesio, kiek ir jame esantis daiktas.

„A’Design“ apdovanojimai turi 100 skirtingų kategorijų, į kurias galima siūlyti savo projektus, ir 218 žiuri narių, kuriuos sudaro mokslininkai, dizaino profesionalai ir žiniasklaidos atstovai. Nugalėtojai užsitikrina ne tik trofėjų ir sertifikatą, bet taip pat gauna visą viešųjų ryšių kampaniją, skirtą savo karjeros auginimui, naujų projektų įgyvendinimui.

Be to, laimėtojai su visais dalyviais yra įtraukiami į metinę apdovanojimų knygą ir verslo tinklą, taip prisidedant prie bendro savo šalies dizaino reitingo, kuris pateikia visapusišką vaizdą apie tai, kiek šalis yra orientuota į dizainą.

Jau yra priimamos paraiškos į 2021 metais vyksiančius dizaino apdovanojimus, tad nepraleiskite šanso pasistūmėti savo darbe ir karjeroje. Jei turite potencialų pakuotės dizaino projektą, kuris, jūsų manymu, yra vertas pripažinimo, spustelėkite čia norėdami užsiregistruoti ir dalyvauti. Paskutinė diena pateikti paraiškas yra vasario 28-oji.

1. „Wulianghong Liquor Packaging by Sisi Don“. Butelis ir pakuotė, įkvėpti tradicinių ingredientų, puikiai išreiškia ne tik estetinę, bet ir kultūrinę svarbą.

Visų pirma, butelis supakuotas į šią trijų dalių dėžutę, kurios dizainas yra įkvėptas dažnai Rytų architektūroje sutinkamų ornamentų. Sukurta ne tik apgaubti buteliuką, dėžutė leidžia jį parodyti naudojant dvi atidaromas plokšteles.

Ant dėžutės esantys meno kūriniai nėra atspausdinti, jie išsiuvinėti, todėl tai puikus egzempliorius kolekcininkams, taip pat atiduodama duoklė nacionalinei Kinijos meno formai. Butelyje aiškiai matomas 3D bijūno dizainas – ši gėlė yra nacionalinė šalies gėlė (žiūrėti čia).

2. „Soulmate Perfume Packaging by Himanshu Shekhar Soni“. Šie kvepalai gali atrodyti kaip vientisas piramidės formos vienetas, tačiau jie padalijiami į du atkirus kvepalų buteliukus (panašius į Britney Spears „Fantasy“ aromatą).

Sukurti kaip dovana, kurią galite padovanoti savo sielos draugui „Soulmate“. Kvepalai turi du skirtingus kvapus jam ir jai (arba jam ir jam, jai ir jai), kuriuos galite naudoti kartu ir bet kada sujungti atgal į vieną visumą.

3. „Ouch! First Aid Kit by Xiaofei Liu“. Ši unikalios išvaizdos pirmosios pagalbos rinkinio pakuotė yra biologiškai skaidoma ir yra įdomi savo nauja šešiakampio forma, kuri matoma išskleidus rinkinį. Atidarius jis sumaniai išsiskleidžia į tris atskiras dalis – tvarsčius/marlę, vaistus/tepalus ir kitas priemones, pavyzdžiui, pirštines, valymo priemones ir t. t.

Atidarykite ir galėsite nedelsdami patogiai pasiekti jums reikiamą priemonę, užuot rausęsi tarp daiktų. Kiekvienoje dėžutėje yra net lankstinukai su instrukcijomis, kaip naudoti turinį viduje. Daugiau nuotraukų čia.

4. „Bakers Dozen 13-Pack Egg Carton by Randy Ludacer“. Kiaušinių dėžutė „Bakers Dozen“ yra šmaikštus senosios praktikos sprendimas, kai kepėjai dažnai pridėdavo 13-tą duonos kepalą prie standartinio 12-os kepalų rinkinio tam, kad išvengtų baudos už per mažą parduotos duonos svorį. „Bakers Dozen“ perinterpretuoja tai su savo 13-os kiaušinių dėklu, pagamintu iš papjė mašė (pranc. papier-mâché). Dėklo forma yra šešiakampė, leidžianti vartotojui ne tik laikyti 13 kiaušinių, bet ir išgliaudoma kaip korys.

5. „Greyder V Shoe Packaging Design by Musa Celik“. Taip, kaip „Greyder V“ batai „sėdi“ viduje, turėjo įtakos mūsų vaikščiojimo judesys. Batai suformuoja V formą, imituodami tai, kaip mūsų kojos išsidėsto tarp žingsnių. Batai pastatomi ant šių nuožulnių rampų, kurios virvėmis pritvirtinamos prie „Greyder“ dėžės. Norėdami pasiimti batus, tiesiog ištraukite rampas ir jos pasisuks lyg pakeliamasis tiltas, atskleisdamas lobį viduje.

6. „Yagumitan Honey Packaging Design by Jiabo Lu and Kun Luo“. Klystumėte manydami, kad „Yagumitan“ medus yra toks pat kaip ir įprastas medus. Jis kilęs iš laukinės bičių šeimos, kuri buvo rasta Junano-Guidžou kalnų olose, toli nuo civilizacijos.

Žodis YAGUMITAN, kuris reiškia „medaus ieškotojas slėnyje“, yra odė šioms bitėms, o pakuotė tiksliai atspindi, koks tai yra retas ir brangus turinys. Dėžutė turi briaunuotą dizainą, beveik kaip obsidiano akmuo, o viduje esantys buteliai atrodo kaip supjaustyti deimantai, kurie laiko vieną iš labiausiai laukinių medų Kinijoje. Dizainą galite pamatyti čia.

7. „Bonita Pour Femme Perfume Packaging Design by Vishal Vora“. Kvepalų dizaino tikslas buvo reprezentuoti madą, klasę ir susieti su daiktu, kuris iš esmės labai moteriškas. Įkvėpti „hobo“ formos krepšio, „Bonita“ kvepalai puikuojasi pusmėnulio formos buteliuke kartu su pintu odiniu dirželiu, jungiančiu buteliuko šonus. Viduje besislepiantis rudos spalvos aromatas užbaigia iliuziją, kad tai yra odinis krepšys, o šone kabanti odinė etiketė, suteikia dar geresnį įspūdį šio dizaino išpildymui.

8. „San Liang Jiang Beverage Packaging by Wen Liu and Xianwen Wu“. Kaip parodyti, kad jūsų produktas yra ne tik aukščiausios kokybės, bet ir prabangus, gražus? Galėtumėte, kaip ir YAGUMITAN medų, patalpinti į briaunuotą buteliuką panašų į brangakmenius, arba galite padaryti ką nors keisto ir gražaus, kaip ir „San Liang Jiang“. Šis gėrimas yra senovinės relikvijos formos buteliukas, tačiau tai dar ne viskas.

Dėžutėje jis supakuotas į suspausto molio plytas. Norint pasiimti šį senovinį buteliuką, reikia jį tiesiogine to žodžio prasme iškasti, naudojant įrankius, kurie pridėti šalia, su idėja atskleisti dėžutėje esančią relikviją. Procesas yra interaktyvus ir naudingas – tai sukurtų neįtikėtiną „unboxing“ vaizdo įrašą!

9. „2019 National Card Collection Day Deck Playing Cards by Alexander Chin“. Kortų dėžutė ir kaladė, įkvėpta Maroko rūmų, vaizduoja ikonišką regiono architektūrą, tradicinius dekoruotus vartus ir egzotiškus geometrinius raštus. Pati pakuotė jau yra lyg interaktyvi patirtis, skirta imituoti Maroko rūmų tyrinėjimą. Išpakavus, imituojami vartai virsta be galo gražiu rūmų koridoriumi! Kortas galite išvysti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų