Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip „Lidl“ užtikrina tekstilės gaminių kokybę?

Arčiausiai kūno esantys tekstilės gaminiai turi tiesioginį kontaktą su oda, todėl itin svarbu, kad drabužių, patalynės ar rankšluosčių kokybė būtų kuo aukštesnė, nuolat tikrinama ir kaip įmanoma draugiškesnė žmogaus odai. Prekybos tinklas „Lidl“ savo tekstilės gaminių kokybei rodo išskirtinį dėmesį ir bendradarbiauja su Vokietijoje įsikūrusiu Hohenšteino institutu, padedančiu užtikrinti nepriekaištingą tekstilės gaminių būklę.
„Esmara“ – vienas iš „Lidl“ privačių prekių ženklų.
„Esmara“ – vienas iš „Lidl“ privačių prekių ženklų. / Partnerio nuotr.

Mūsų tikslas – klientams pasiūlyti geriausią kainos bei kokybės santykį ir dedame didžiules pastangas, kad šį tikslą įgyvendintume tiek maisto, tiek ne maisto prekių srityje. Mums ypatingai svarbu, kad pirkėjus pasiektų tik aukštus „Lidl“ kokybės reikalavimus atitinkantys produktai“, – sako „Lidl Lietuva“ Kokybės užtikrinimo departamento vadovo pavaduotojas Karolis Lebednikas.

Tekstilės gaminių kokybę prekybos tinklui „Lidl“ užtikrinti padeda bendradarbiavimas su nepriklausomu Vokietijoje įsikurusiu Hohenšteino institutu, o prestižinį šio instituto sertifikatą gauna tik gaminiai, atitinkantys nustatytus reikalavimus. Čia produktai yra įvertinami trijose kategorijose: tinkamo dydžio, nepageidaujamų medžiagų likučių, gaminio kokybės.

Dydžių tinkamumui nustatyti – modernios technologijos

Hohenšteino institutas turi ilgametę patirtį bendradarbiaujant su „Human Solutions GmbH“, kurios specializacija – kūno 3D nuskaitymas ir modeliavimas. Kartu su „Human Solutions GmbH“, siekiant nustatyti drabužių dydžių tinkamumus, buvo pasitelkta net 13 tūkst. žmonių, kurie buvo išmatuoti nuo viršugalvio iki kojų pirštų galiukų, naudojant pažangiausią kūno skenavimo technologiją. Remiantis šiais matavimais buvo sukurta vienodų dydžių sistema.

Siekiant garantuoti nekintantį prekės dydį, prieš gamybos procesą ir jo eigoje, kiekvienas dydis reikiamoms proporcijoms tikrinamas atitinkamų išmatavimų manekenų pagalba. Tokiu būdu užtikrinama, kad vienąkart išsirinkus tinkamą „Lidl“ dydį, jis turėtų tikti visuomet.

Garantuoja ir kokybę, ir saugų naudojimą

Hohenšteino institutas – pasaulyje lyderiaujanti tikrinimų dėl nepageidaujamų medžiagų likučių medžiagų tekstilės sudėtyje laboratorija pagal „STANDARD 100 by OEKO-TEX“. Tai – nepriklausoma tyrimų ir sertifikavimo sistema tekstilės žaliavoms, tarpiniams ir galutiniams produktams visame gamybos procese tikrinti. Šios sistemos reikalavimuose pateiktos griežtos leistinų nepageidaujamų medžiagų likučių kiekių normos.

Hohenšteino institutas testuoja „Lidl“ privačių prekės ženklų, pavyzdžiui, „Esmara“, „Livergy“, „Lupilu“, „Meradiso“, „Crivit“ ir „Pepperts!”, gaminius. Šio instituto laboratorijose yra tikrinamos tokios tekstilės savybės kaip nepageidaujamų medžiagų likučių normos audinyje, audinio blukimo lygis, PH rodikliai, pagaminimo kokybė ir kiti.

„Siekdami užtikrinti, kad mūsų tekstilė tiktų sąlyčiui su žmogaus oda net ir veikiant fiziniams krūviams intensyviai treniruojantis, papildomai testuojame visus jos gaminius, kurie yra arčiausiai mūsų kūno – drabužius suaugusiems ir vaikams, sporto aprangą, rankšluosčius bei patalynę, jos užvalkalus“, – sako K.Lebednikas.

Kūdikių, sporto ir kitų specialiųjų drabužių ar namų tekstilei atliekamos papildomos patikros, kuriomis siekiama nustatyti odos ir audinio sąveiką – vertinamos higieninės ir biologinės audinio savybės, drėgmės laidumas, kvapas, odos dirginimas ir įvairių sąlygų poveikis.

Taigi, pamatę ant prekės pakuotės Hohenšteino instituto pavadinimą ir specialiai „Lidl“ kartu su institutu sukurtą kokybės ženklą „Patikrinta kokybė”, galite būti tikri, kad pasirinkote teisingai: šis vertinimas – patikimas ir pasauliniu mastu pripažįstamas audinių kokybės ženklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos