Kaip makiažas ištrina lyčių ribas: neįtikėtinos vyro transformacijos į garsias įžymybes

Pasirodo, tam, kad virstumėte garsiausiomis pasaulio žvaigždėmis, visiškai nereikia laukti kito gyvenimo ar pasinerti į svajones.
Paolo Ballesteroso makiažo transformacijos
Paolo Ballesteroso makiažo transformacijos / Kadras iš vaizdo įšrašo
Temos: 1 Makiažas

Atrodyti taip, kaip Tyra Banks, Katy Perry, Beyonce ar Cameron Diaz galite visiškai paprastai – tereikia makiažo ir gerų įgūdžių.

Šį faktą įrodė ir garsusis filipinietis Paolo Ballesterosas, savo „Instagram“ profilyje nuolat talpinantis neįtikėtinas savo paties veido transformacijas. Filipinuose geriau žinomas kaip aktorius ir televizijos laidų vedėjas P. Ballesterosas pastaruoju metu atskleidė ir dar vieną savo talentą – meistriškus makiažo įgūdžius.

Peržiūrėję jo darytas nuotraukas, kuriose jis įamžinęs savo transformacijas į garsias pramogų ir televizijos pasaulio atstoves, nepatikėtumėte, kad tai apskritai įmanoma. Vis dėlto darbai kalba patys už save.

Naudodamas įvairias makiažo priemones ir veido kontūravimo technikas Paolo Ballesterosas save sugeba pakeisti neatpažįstamai – net sunku patikėti, kad po makiažo sluoksniu slypi vyriškas veidas.

Siūlome patiems pasižiūrėti ir įvertinti, kaip filipanietis virsta garsiomis pramogų pasaulio atstovėmis.

Tyra Banks

 
Loading

View on Instagram

Rihanna
 
Loading

View on Instagram

Taylor Swift

 

 
Loading

View on Instagram

 

 
Princesė Diana
 
Loading

View on Instagram

Jennifer Lawrence
 
Loading

View on Instagram

 
 
Kim Kardashian
 
Loading

View on Instagram

 
 
 
Katy Perry
 
Loading

View on Instagram

Cameron Diaz
 
Loading

View on Instagram

Daugiau vaikino makiažo transformacijų žiūrėkite vaizdo įraše:
VIDEO: Makiažo transformacijos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų