Iš karto aišku, kad Kendall bus laiminga „Calvin Klein“ korta. Ji pati – brendas, ir turi galybę fanatikų. Išgarsėjusi po filmo „Kardašianų šeima“ (merginos mama buvo ištekėjusi už Roberto Kardashiano, garsiųjų Kim, Kourtney ir Khloe tėvo), mergina nesnaudžia ant laurų.
Ji rašo knygas, su sesimi turi mados ženklą „Kendall & Kylie", dirba modeliu. Be to, Kendall vadinama „Instagram mados karaliene“. Per 2015-2016 m. rudens-žiemos mados savaitę ji sulaukė daugiau gerbėjų dėmesio, nei visos kolekcijos, kuriose ši amerikietė pasirodė.
Taigi „Calvin Klein“ džinsus reklamuos ne tik Kendall, bet ir jos profilis socialiniame nuotraukų tinklalapyje. Vien per pirmąsias dienas, kai amerikietė įkėlė į „Instagram" savo reklaminius atvaizdus, jie sulaukė pusantro milijono laikų. Galima įsivaizduoti, kokia tai jėga.
Džinsų pardavimus turėtų auginti ir tai, kad merginą budriai seka geltonoji spauda. Ypač dabar, kai sklinda kalbos, jog Kendal ir supermodelis Cara Delevingne – ne šiaip sau artimos draugės, o pati tikriausia pora.