„KENZO x H&M“ kolekcijos drabužių stileivos nuo ankstaus ryto lūkuriavo eilėje

Ne taip jau dažnai prie drabužių parduotuvių Lietuvoje driekiasi eilės, tačiau, panašu, tam tikromis progomis tai tampa tradicija. Ketvirtadienį visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, startavę bendros „H&M“ ir mados namų „KENZO“ kolekcijos pardavimai sutraukė nemenką būrį madistų. Pirmieji jų prie prekybos centro durų pasirodė keliolika minučių po 5-os valandos ryto, nors prekyba prasidėjo 8-ą!
Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais
Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Eilė nusidriekė net nepaisant to, kad ir Lietuvoje „H&M“ drabužius bei aksesuarus jau galima įsigyti ir internetu. Atrodo, griebti rūbą gyvai nuo pakabos – užtikrintesnis sprendimas. Tiesa, palyginti su pernai rudeniu, kai pristatyta „Balmain x H&M“ kolekcija, šiemet eilė buvo kone perpus trumpesnė.

VIDEO: Norėdami nusipirkti išsvajotų „Kenzo“ drabužių vilniečiai eilėje laukė nuo ankstaus ryto

Nauja ilgai laukta kolekcija pradėta prekiauti visame pasaulyje vienu metu – iš viso atrinktos 250 parduotuvių skirtinguose miestuose, viena iš jų – prekės ženklo parduotuvė Vilniaus centre.

Vos tik buvo atvertos parduotuvės durys, eilėje trypčioję žmonės sugužėjo į vidų – pirmiausia tą padarė 10 išrinktųjų, laukę ilgiausiai.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais

Parduotuvės viduje pernelyg nesvarstydami stileivos keliavo tiesiai prie pakabų ir lentynų su kolekcijos drabužiais. Neilgai trukus matavimosi kabinos jau buvo užimtos, o dar po keliolikos minučių laimingieji, apglėbę maišus ir paketus su išsvajotaisiais drabužiais, traukė link prekybos centro išėjimo.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais

Vilniuje pristatyta ne absoliučiai visa „Kenzo x H&M“ kolekcija – dalį reklaminėse nuotraukose matytų drabužių galima įsigyti tik internetu.

Įdomu, kad madistų dėmesio sulaukė visi kolekcijos drabužiai – ir moteriški, ir vyriški, ir išties ekstravagantiški bei ryškūs, ir nuosaikesni (pastarųjų buvo nedaug). Tiesa, Vilniuje pristatyta ne absoliučiai visa „Kenzo x H&M“ kolekcija – dalį reklaminėse nuotraukose matytų drabužių galima įsigyti tik internetu.

Priminsime, jog žinią apie šių metų mados partnerį, su kuriuo bus kuriama nauja kolekcija, švedų greitosios mados milžinas „H&M“ paskelbė prieš keletą mėnesių, po truputį buvo atskleidžiamos vis naujos kolekcijos detalės, kol galiausiai visa kolekcija pristatyta įspūdingame šou Niujorke.

„Šiuo vakaru apvainikuota viskas, dėl ko mums artima „KENZO x H&M“ kolekcija – smagiai, gyvai ir netikėtai atšventėme skirtingų pasaulių susiliejimą“, – įspūdžiais po šou dalijosi kūrybiniai „KENZO“ vadovai Carol Lim ir Humberto Leonas. „Buvo nepakartojama stebėti atgyjančius kolekcijos raštus, spalvas ir jausti jos energiją“, – jiems antrino kūrybinė „H&M“ patarėja Ann-Sofie Johansson.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais

Tai jau toli gražu ne pirmas toks „H&M“ bendradarbiavimas su mados namais, tačiau nuo pat šio projekto starto 2004 m., sėkmingiausia iki šiol buvo įvardijama pernai rudenį pristatyta kolekcija „Balmain x H&M“. Tąsyk ir Vilniuje visi šios kolekcijos drabužiai iššluoti vos per kelias minutes.

Prieš tai „H&M“ pristatė riboto leidimo kolekcijas, kurtas kartu su tokiais mados namais, kaip „Marni“, „Versace“, „Isabel Marant“ ir nemažai kitų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis