Atradimas – svarbus žodis šiam prekių ženklui, kurio vienas iš šūkių – niekada nenustokite ieškoti ir atrasti. Taip antradienio rytą vienoje „Douglas“ parduotuvių Vilniuje „Origins“ kosmetiką pristatė prekės ženklo atstovės.
Prekės ženklo filosofija – nestatyti sienų tarp savęs ir žmonių, būti atviriems. Laikomasi holistinio požiūrio, norima aprėpti protą, kūną ir sielą.
Produktų sudėtyje – ekologiški ingredientai ir 100 proc. natūralūs aliejai. Teigiama, kad pastarieji ne tik žadina jusles, bet ir daro poveikį nuotaikai bei elgesiui. Tarkime, vienas geriausiai parduodamų „Origins“ produktų „Peace of Mind“, įmasažuotas į smilkinius, kaklą ar už ausų, nuramina, atpalaiduoja.
Kompanijos logotipe – du medžiai. Jie reprezentuoja gamtos dvilypumą: augalo galią ir mokslinius įrodymus. Taip pat du medžiai simbolizuoja pagarbą praeičiai bei gamtos genialumui ir kartu atspindi ateities viziją.
„Origins“ susikūrė 1990 metais Amerikoje. Tai buvo devintojo ir dešimtojo dešimtmečių sankirta, kuomet visi bandė išsiskirti ryškiomis spalvomis, dideliais dydžiais, viskas buvo dinamiška ir pompastiška. Augo poreikis prisiimti atsakomybę už gamtos tausojimą ir žmogaus sveikatą. „Origins“ susikūrė kaip natūralios kosmetikos prekių ženklas, akcentuojantis minimalistinį požiūrį į grožį – kad grožiui gali pasitarnauti gamtos ir mokslo sintezė.
86 proc. pasaulio žmonių vis dar naudoja natūralius augalus kaip vaistus ar odos priežiūros reikmėms.
Paskaičiuota, kad 86 proc. pasaulio žmonių vis dar naudoja natūralius augalus kaip vaistus ar odos priežiūros reikmėms. „Origins“ mokslininkai, kurių yra daugiau nei 600, keliauja po pasaulį ir ieško naujų augalų, naujų ingredientų būsimiems odos priežiūros produktams. Tuo pat metu mokslas panaudoja gamtos dovanas kaip įrankį patobulinti produktams, siekiama, kad natūralūs ingredientai taip pat sėkmingai padėtų odai atsistatyti, ją drėkintų, valytų, lėtintų senėjimą, kaip tą daro ištobulinti sintetiniai produktai.
Siekiama, kad priemonės būtų veiksmingos, bet kartu ir saugios, todėl atliekama mokslinių tyrimų siekiant išsiaiškinti, kurie ingredientai yra saugiausi. Produktų gamybai pasitelkiama vėjo energija.
„Yra gausybė prekių ženklų, kurie save pozicionuoja kaip natūralius, bet tai tik tendencijų vaikymasis. Mūsų kompanijai tai ne tendencija, tai jos DNR“, – per pristatymą kalbėjo prekių ženklo atstovės.
Produktų kainos šiek tiek aukštesnės nei vidutinės: svyruoja nuo dvidešimt kelių iki šešiasdešimt kelių eurų.
Į pristatymą susirinkusioms damoms bene didžiausią įspūdį paliko šildantis ir atpalaiduojantis lavos šveitiklis „Warm Down“. Užtepus jo ant odos ir užliejus vandeniu, oda maloniai įkaista ir tampa švelni.