„Šį video filmavome balandžio 20 d. Tokiu metu visuomet organizuojame savo kolekcijų pristatymą, tad veidaknygė vis mirgėjo prisiminimais... 1 year ago... 2 years ago... 5 years ago... Siurealistiškai primindavo visų veidus, nuotraukas iš mūsų show, raudonojo kilimo.
Šiemet viskas kitaip. Ieškome kitų galimybių, kitų taškų, keičiamės patys, nes tai neišvengiama.
Savo kolekcijas kuriu apie pusę metų. Nusprendžiau dalį jos Jums pristatyti... kiek kitaip. Tai bus būtent ta dalis, kuri buvo skirta pavasariui ir vasarai. Taigi, neprašau nieko atgal, tiesiog noriu perteikti jausmą ir kolekcijos idėją“, – savo feisbuko paskyroje pristatydama vaizdo klipą, kuriame – pavasariui ir vasarai skirta dalis jos naujausios kolekcijos, rašė dizainerė L.Larionova.
Šv. Jono gatvės galerijos erdvę, kuriame ir nufilmuotas vaizdo klipas, dizainerė vadina nuostabia. Tuščioje galerijos erdvėje, pasak L.Larionovos, karaliavo labai vieniši, bet nuostabūs net septyniasdešimties autorių keramikos kūriniai, skirti 14-ajai Baltijos šalių šiuolaikinės keramikos parodai „Pavasaris 2020“.
Negali nepastebėti, kad šioje erdvėje, greta kitų autorių kūrybos, puikiai atsiskleidžia ir L.Larionovos pavasario ir vasaros kolekcijos dvasia, žavingai dera drabužių spalvos ir siluetai. Visa tai išgauti dizainerei padėjo vaizdo klipo kūrybinė komanda: „JUDU productions“ ir video menininkas Jurgis Dūdėnas, modelis Dovilė Marija (BMM) ir stilistė Karina Leontjeva.
Tradicinį kolekcijų pristatymą, kurį jau daugelį metų L.Larionova rengia kartu su dizaineriu ir geru savo bičiuliu E.Rainiu, šį pavasarį teko atšaukti. Tačiau, kaip sakė pati dizainerė, tikisi, kad galbūt jį pavyks surengti rudenį.
Dėl paskelbto karantino dizaineriai buvo priversti laikinai uždaryti savo studijas, siuvyklas, parduotuves, atšaukti renginius, sustabdyti gyvą bendravimą su klientais. Tačiau, L.Larionovos teigimu, jai šis laikotarpis buvo labai darbingas: atrado laiko savo senai svajonei – sukurti atvirą internetinę platformą „Creative ID“ apie meną, madą, gyvenimo būdą ir žmones-kūrėjus, taip pat su kolege Rūta Kaupinyte toliau plėtoja „Designer space POP-UP“ idėją.
„Išgyvename turbūt dramatiškiausią ir tuo pačiu įdomiausią laikotarpį. <...> Tai atradimų, susitelkimo ties svarbiausiais dalykais momentas. Tikiu, kad jis nuplaus tai, kas buvo perteklinio, leis susikoncentruoti ties tuo, kas mums yra išties pamatiniai ir svarbūs dalykai. Tikiuosi nepamiršime to, kai išlįsime ir savo urvų (šypsosi). <...>
Gerai... nevaidinsiu, kad nieko neįvyko. Greičiausiai Jums, kaip ir man, rūbai šiuo laikotarpiu neatrodė labai aktualūs. Buvo ir yra svarbesnių dalykų ir rūpesčių. Bet... lygiai taip pat manau, kad šiuo metu kaip niekad trūksta kūrybinės jėgos, tikros mados, gyvos muzikos, įkvepiančio meno“, – savo feisbuko paskyroje rašė dizainerė L.Larionova.