Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lady Gagos vaizdo klipas „911“ – stulbinanti duoklė siurrealistiniam stiliui: atlikėja puošėsi išskirtiniais dizainerių kūriniais

Lady Gaga dėl savo įvaizdžio niekada nelieka nepastebėta. Taip nutiko ir dienos šviesą išvydus naujam atlikėjos dainos „911“ vaizdo klipui, kurio premjera įvyko rugsėjo 18 d. Specialiai jam popmuzikos žvaigždė ieškojo naujų dizainerių ir išskirtinių kūrinių.

Lady Gaga labai stengiasi, kad jos vaizdo klipai būtų originalūs. Išleidusi dainos „911“ vaizdo klipą – Tarsemo Singho režisuotą mini filmą, kupiną kaustančio vaizdingumo, ji pakėlė kartelę, rašo vogue.com.

Šis muzikinis vaizdo klipas yra pati siurrealistiškiausia Lady Gaga. Pamirškite šokio pertraukėles ir linijinį naratyvą – čia viskas yra fantazija. O drabužiai, kuriuos užsakė Lady Gaga, su ja bendradarbiaujantis dizaineris Nicola Formichetti ir stilistė Marta del Rio, atspindi idėją.

Užuot sutelkusi dėmesį į aukštosios mados podiumą, Lady Gaga ir jos komanda ieškojo naujų dizainerių ir unikalių kūrinių.

Klipas prasideda Lady Gagai gulint ant balto smėlio ir vilkint Londono aukštosios meno mokyklos „Central Saint Martins“ alumno Johanneso Warne'o kurtą asimetrišką keleto spalvų suknelę ir peleriną.

Raudona „Dead Lotus Couture“ kaukė dengia dainininkės akis, kai ją smėlio kopose aptinka raitelis ant juodo eržilo, vilkintis juodą fedorą – minkštą fetrinę skrybėlę, panašią į Alejandro Jodorowsky skrybėles filme „El Topo“.

Vėlesnėje scenoje Lady Gaga segi Lillian Shalom apyrankę ir „House of Emmanuele“ auskarus.

Vaizdo klipe yra ir dar vienas J.Warne'o kūrinys – geltona suknelė, sukurianti dar vieną įsimintiną akimirką.

Diego Montoya, parūpinęs į garsą reaguojančias kaukes, kurias Lady Gaga dėvėjo per pastaruosius MTV muzikos apdovanojimus, prisidėjo ir prie šio klipo – retro elegancija pasižyminčia ryškiai mėlyna, safyrais nusėta permatoma suknele.

Šį įvaizdį sustiprino Lance'o Moore'o žalvario ir emalio kaukė su chromuotais smaigaliais ir medžiu, dengianti atlikėjos veidą.

Ne mažiau įspūdingas, seksualus ir kiek šiurpinantis ir Karinos Akopyan gėlėtas kačių ateivių kostiumas bei prie jo priderinta pikų damos kaukė.

Dar vienas K.Akopyan kūrinys – raudonos odinės liemenėlės ir tokio pat sijono duetas.

Prie šios aprangos priderintą raudono krištolo apyrankę sukūrė brazilas kostiumų ir papuošalų dizaineris Dultra Fabio.

Shauno Leane'o mados namų „Alexander McQueen“ 1997 m. pavasario ir vasaros kolekcijai kurta aureolė papuošė Lady Gagos galvą ir buvo derinama prie „Universal Studios Costumes“ žalios apnuogintais pečiais suknelės.

Šiame vaizdo klipe neapsieita ir be vieno garsiausių vardų mados istorijoje – dizainerio Alexanderio McQueeno. Atlikėja vilki dizainerio kurtą asimetrišką nėriniuotą juodą suknelę iš 1995–1996 m. rudens ir žiemos kolekcijos.

Žiūrint šį muzikinį klipą žvilgsnis krypsta ne tik į pačią atlikėją, bet ir kitus jo personažus bei jų kostiumus, sukurtus kostiumų dizainerio Garo Sparo.

Po visu šiuo siurrealizmu paslėpta žinia. Lady Gaga po to, kai buvo išleistas vaizdo klipas, savo „Instagramo“ paskyroje paaiškino vaizdo klipo simboliką ir savo asmeninį ketinimą.

„Šis trumpametražis filmas man yra labai asmeniškas, mano patirtis su psichine sveikata ir tai, kaip realybė ir svajonės gali būti tarpusavyje susijusios, kad formuotų herojus mumyse ir aplink mus, – rašė atlikėja ir dėkojo šį muzikinį klipą režisavusiam T.Singhui, savo komandai, kad buvo stiprūs ir palaikė ją, kai jai to reikėjo, kad saugiai sukūrė šį klipą-filmą siaunčiant pandemijai.

– Jau daug metų nesijaučiau tokia gyva savo kūryboje, kaip kuriant „911“. Tai, kas kadaise buvo mano tikras kasdienis gyvenimas, dabar yra filmas, tikra istorija, kuri dabar yra praeitis, o ne dabartis. Tai – skausmo poezija.“

VIDEO: Lady Gaga: dainos „911“ vaizdo klipas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos