Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo

Niujorko mados savaitės metu buvo pripažinta lietuvių kūrėja Grėtė Švėgždaitė – vakar Niujorko mados savaitei buvo pristatytas šilkinių aksesuarų prekės ženklas „GRETES.SHOP“.
Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo
Grėtė Švėgždaitė

Vienas iš Niujorke vykstančių mados savaitės renginių – jaunų prekės ženklų pristatymas, kurio metu iš viso pasaulio pasirodo tik 70 atrinktų dizainerių. Šiais metais mados savaitės organizatoriai pastebėjo „GRETES.SHOP“ kuriamus šilkinius aksesuarus.

„Kai pirmą kartą gavau kvietimą, galvojau, kad tai – kažkokia apgaulė. Vis dėlto, pasidomėjus atidžiau, pasitarus su mados srityje dirbančiais profesionalais paaiškėjo, kad tai – labai realu“ – dalijosi įspūdžiais Grėtė Švėgždaitė.

Šilko aksesuarų kūrėja sakė, kad beveik pusę metų trukęs pasiruošimas mados savaitei – unikali galimybė ne tik parodyti savo kūrybą, bet ir pamatyti tokio lygio renginių virtuvę iš vidaus.

Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo
Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo

„Finaliniai darbai – kolekcijos gabenimas, derinių parinkimas, modelių matavimai ir interviu su vietos žurnalistais vyko paskutinę savaitę iki renginio. Tiesa, gaila, bet dėl pandemijos nepavyko būti Niujorke fiziškai, bet ten dirbantys profesionalai užtikrino sklandų nuotolinį darbą ir leido pilnai pasijausti komandos dalimi" –džiaugėsi „GRETES.SHOP“ įkūrėja Grėtė Švėgždaitė.

Rinką atrado ir tarp Amerikos juodaodžių

Grėtė Švėgždaitė pasakojo, kad 2018 metais įkurtas prekės ženklas „GRETES.SHOP“ iš pradžių siūlė šilkines, ant akių užtraukiamas miego kaukes – akinius.

„Pati miegu labai neramiai, esu jautri šviesai, todėl neradusi pirkti man patinkančių miego akinių, pasisiuvau juos pati. Vėliau panašių pradejo prašyti draugai, pažįstami. Taip paprastai žengiau į šilko aksesuarų rinką, atidariau elektroninę parduotuvę, išplėčiau siūlomų produktų pasirinkimą, o visa kita – jau istorija“ – sakė G.Švėgždaitė.

Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo
Lietuvės kurti šilko aksesuarai pasirodė ant Niujorko mados savaitės podiumo

Lietuvės kurtus šilko aksesuarus netruko įvertinti ir Amerikos juodaodžiai – jiems „GRETES.SHOP“ siūlo įvairius plaukų aksesuarus. „Dėl specifinės plaukų struktūros daugeliui juodaodžių reikalingi didesnių išmatavimų plaukų aksesuarai, gumelės, taip pat – šilkinės miego kepurėlės, padedančios apsaugoti ir išlaikyti nepažeistus plaukus miego metu“, – pasakojo G.Švėgždaitė.

Pradėjusi Amerikos juodaodžių rinkai siūlyti įvairius šilko aksesuarus, lietuvių kūrėja neišvengė ir nesusipratimų, glaudžiai susijusių su Amerikoje šiuo metu vykstančiais judėjimais už juodaodžių teises. „Esu susilaukusi daug klausimų, iš kur, kodėl pradėjau kurti prekes juodaodžiams, o sužinoję, kad prekės siuvamos Lietuvoje, daugelis nustebdavo, tačiau patenkinti klientai grįžta vėl ir vėl“, – džiaugėsi Grėtė Švėgždaitė.

Šilko prekės Lietuvoje populiarėja

Šilko aksesuarų kūrėja džiaugėsi, kad prabangios šilko prekės Lietuvoje vis labiau populiarėja. „Kai atidariau savo elektroninę parduotuvę, didelio pasirinkimo nebuvo, tačiau per keletą metų po truputį atsiranda ir konkurentų, daugėja panašias prekes siūlančių kūrėjų“, – sakė Grėtė Švėgždaitė.

Lietuvė tikino, kad konkurencijos nebijo, nes jau turi susiformavusią ištikimų klientų bazę ir Lietuvoje, ir tarptautinėje rinkoje. „Nuo kitų kūrėjų prekės skiriasi tuo, kad visas šilkas, iš kurio siuvame prekes, importuojamas ne iš Kinijos, o iš Italijos, tad šilko kokybė – kur kas geresnė, jis – patvaresnis, be kita ko, gaminamas kur kas humaniškesnėmis sąlygomis“, – sakė G.Švėgždaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis