„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuviškos kosmetikos gamintojas stebina išskirtiniu požiūriu į klientus

Kosmetika neatsiejama ne tik moterų, bet ir vyrų gyvenimo dalis. Žmonės rūpinasi savo oda dėl įvairiausių priežasčių, o su dideliu pagreičiu populiarėjantis šiuolaikinis požiūris į kosmetikos produktus ir kuo švaresnes medžiagas rodo, jog žmonės nebenori pirkti tiesiog kosmetikos, jie nori pirkti jų gyvenimo filosofiją atitinkančius produktus. Todėl lietuviškos kosmetikos „Driu Beauty” gamintojas, kurdamas kosmetikos priemones, pirmiausiai galvoja apie pirkėją, švelnią bei naudingą jo odai kosmetiką. Įmonė nėra orientuota į natūralią ar veganišką kosmetiką, čia svarbiausia, kad sukurti produktai būtų kaip įmanoma draugiškesni žmogaus odai ir padėtų kovoti su vis stiprėjančiu neigiamu aplinkos poveikiu.
Indre Urbanavičienė
Lietuviškos kosmetikos gamintojas stebina išskirtiniu požiūriu į klientus / „Driu Beauty” nuotr.

Jau šeštus metus inovatyvius ir aukštos kokybės produktus savo klientams siūlanti įmonės įkūrėja Indrė Urbanavičienė atskleidė, kuo Driu Beauty kosmetika išsiskiria iš kitų šioje grožio rinkoje. „Mums svarbus ne prekių krepšelio dydis, o patenkinti pirkėjai, kai parenkamos būtent jų odai tinkančios priemonės. Todėl svarbiausia yra asmeninis bendravimas su savo pirkėjais. Ir tai mes akcentuojame nuo pat įsikūrimo pradžios“, – dalinosi Driu Beauty kūrėja.

Driu Beauty nuotr./Lietuviškos kosmetikos gamintojas stebina išskirtiniu požiūriu į klientus
Driu Beauty nuotr./Lietuviškos kosmetikos gamintojas stebina išskirtiniu požiūriu į klientus

Nors įmonės pasirinktas pagrindinis pardavimo kanalas yra elektroninės parduotuvės, tačiau tai visai nereiškia, jog nėra ryšio su pirkėjais. Jis tikrai yra, ir gal dar netgi glaudesnis nei įprasta šioje rinkoje. Driu Beauty yra atviri savo klientams ir jų poreikiams. Vienas iš gamintojo prioritetų yra ne produkto pardavimas, o pirkėjo odos problemų sprendimas. „Mes atviri savo pirkėjų klausimams, abejonėms, patarimų prašymams, pastaboms dėl tam tikrų produktų naudojimo ypatumų ar kitų smulkmenų“, – dalinosi I. Urbanavičienė.

Kadangi Driu Beauty ženklo kūrėja daugelį metų vykdo ir šviečiamąją veiklą bei moko moteris skaityti kosmetikos etiketes, jos filosofija pagrįsta ir „Driu Beauty“ veikla – konsultuoti savo pirkėjus odos priežiūros klausimais ir tik gerai išsiaiškinus odos būklę bei problemas, parinkti tinkamiausius produktus. Ir jei reikia, konsultuoti dėl produktų pabandymo ir naudojimo namuose. Taip pat, kosmetikos gamintojas siūlo unikalią paslaugą Lietuvos pirkėjams. Kadangi vis dažniau susiduriama su jautrios odos problemomis ar atvejais, kai nusiperkamos netinkamos priemonės, „Driu Beauty“ siūlo už simbolinį mokestį gauti mėginėlių rinkinį, parinktą kiekvienam individualiai po asmeninės konsultacijos.

Driu Beauty nuotr./WiseUnisex
Driu Beauty nuotr./WiseUnisex

„Driu Beauty“ orientuota į inovacijas ir dažnai savo produktais aplenkia laiką. Visai neseniai Driu Beauty galvos odos šveitiklis „Wise Unisex Intensive“ buvo atrinktas, kaip inovatyvus ir tendencijas diktuojantis produktas tarptautinės grožio parodos „Cosmoprof“ organizuojamame konkurse „CosmoTrends“. Vos prieš kelerius metus sukurta išskirtinė „Wise Unisex“ kosmetikos linija aplenkė pasaulines kosmetikos rinkos tendencijas. Universalumas, multifunkciškumas, tvarumas, mažesnis vartojimas bei dėmesys odos mikroflorai – pagrindiniai šios linijos akcentai, į grožio pasaulį atėję vėliau nei buvo sukurti Driu Beauty produktai.

Įmonė ir toliau nesustoja kurti inovatyvių produktų, dirba ties išmania odos priežiūros konsultacijų platforma bei plečia savo vartotojų ratą ne tik Europoje, bet ir Azijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“