„Pavasario Pop Up“ Kaune aplankyti kviečiantys organizatoriai jau tapo žinomi, dėl savo griežtų kokybės standartų, o šį kartą taip pat akcentuoja ir platų požiūrį į atsinaujinimo idėją.
„Šį savaitgalį startuojančio „Pavasario Pop Up“ metu Kaune, kartu su dizaineriais, žmones kviečiame į atsinaujinimo idėją žvelgti plačiau. Siūlome koncentruotis ne tik į asmeninio įvaizdžio detalių atnaujinimą, bet ir į skonių, kvapų pažinimą bei naujų veiklų atradimą. Renginio metu pristatomas išskirtinės kokybės produktų asortimentas tikrai labai platus, o renginio formatą šį kartą papildo ir kūrybinės dirbtuvės, kurių metų žmonės galės kurti savo puokštes, žvakes ir net tvarios mados principais modeliuoti drabužius“, – teigia viena iš renginio organizatorių Erika Paulauskė.
Lietuvoje prieš kelerius metus prigijęs dizainerių „sample sale“ formatas taps ir Kauno „Pavasario Pop Up“ dalimi.
„Organziuojamas „sample sale“, Kauno „Pavasario Pop Up“ svečiams suteiks progą įsigyti kokybiškų ir unikalių lietuvių dizainerių darbų iš ankstesnių kolekcijų. Taip pat lietuvių kūrėjai pristatys ir vienetinius darbus bei niekur nematyto dizaino prototipus. Visus „sample sale“ erdvėje pristatomus darbus, dizaineriai siūlys įsigyti už itin patrauklias kainas“, – pasakoja viena iš renginio organizatorių Ieva Marija Andrulytė.
Organizatorių teigimu, ne pirmus metus organizuojami, „Pop Up“ renginiai išsiskiria sukuriama atmosfera, kuri neįpareigoja tik pirkti. Lankytojams siūloma turiningai praleisti savaitgalį, susipažįstant su dizainerių veikla, diskutuojant ir tiesiog smagiai leidžiant laiką.
„Pavasario Pop Up“ jau šį savaitgalį pirmą kartą startuos Kaune, „M.Žilisnko dailės galerijoje“ balandžio 7–8 d. Į Vilnių „Pavasario Pop Up“ persikels balandžio 14–15 d. ir lankytojai bus tradiciškai laukiami kultūros bare „Kablys“.
Daugiau informacijos – čia.