Nors iš pirmo žvilgsnio tai lyg ir dar vieni balti marškinėliai, juos graibstančios stileivos ir nuotraukomis numargintas socialinis tinklas „Instagram“ verčia daryti kitas išvadas. Lygiai kaip ir už marškinėlių besislepiantis mados ženklas „Le SLAP“ – dar metų rinkoje neskaičiuojantis, tačiau tvirtus žingsnius žengiantis ir visą savo produkciją gaminantis čia, Lietuvoje.
Jo populiarintojos – socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, garsus modelis Diana Balaišytė, sveikos mitybos propaguotoja, verslininkė Ugnė Katelynienė ar džemperį su mados namų šūkiu vilkintis stilistas Kęstas Rimdžius – tampa gera vizitine kortele kūrėjoms.
Balti marškinėliai, kaip ir visa kita kuriama produkcija, turi savo istoriją. Ant jų besipuikuojantis užrašas „To spritz or nor to spritz“ (liet. „Taurė „Aperol Spritz“ ar ne?“) įkvėptas žymiosios Shakespearo „Hamleto“ citatos, tačiau atspindintis „Instagram“ ir jaunosios kartos pomėgius bei gyvenimo būdo tendencijas.
Tas pats marškinėlių dizainas gaminamas ir su kita smagia citata: „Fries before guys“ (liet. „Pirma bulvytės, tada – vaikinai“), kuri su humoru atspindi dabar vykstančius feministinius judėjimus. Galbūt todėl marškinėliai taip greitai sukurstė plačios auditorijos susidomėjimą ir sulaukė net kopijų bei replikų iš Azijos rinkos.
Kūrėjos teigia, kad džiaugiasi galėdamos reprezentuoti Lietuvos vardą platesniuose vandenyse: šventiniu laikotarpiu jų produkcija prekiavo garsus britų prekybos centras „Top Shop“, apie juos spėjo parašyti „Conde Nast“ leidybos grupei priklausantis žurnalas „Tatler“. Tačiau, anot jų, labiausiai džiaugiasi sulaukdamos tautiečių simpatijų ir pripažinimo.
TAIP PAT SKAITYKITE: 52-ejų G.Ghanem rengiasi kur kas geriau, nei daugelis jos bendraamžių