Londone pristatyta Virginios Woolf romano įkvėpta įspūdinga „Burberry“ kolekcija

„Burberry“ gerbėjai ir visi, besidomintys mada, su nekantrumu laukė šios savaitės, kai Londone pristatyta naujausia šių britų mados namų kolekciją. Šįkart susidomėjimas buvo ypatingas, nes kartu su šia kolekcija pradėta įgyvendinti nauja „Burberry“ mados pristatymų koncepcija. Priminsime, jog dar pavasarį paskelbta, jog nuo šiol šie mados namai kolekcijas pristatys ne 4, bet 2 kartus per metus, o drabužius bus galima įsigyti iškart po pristatymo.
„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas
„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas / „Burberry“ nuotr.
Temos: 2 Mada Burberry

Ir išties – jau kitą dieną po pristatymo dalį naujosios kolekcijos drabužių buvo galima išvysti ir įsigyti ir Vilniuje veikiančiame „Burberry“ salone.

„Šis pasirodymas – mums itin ypatingas momentas. Tai svarbių pokyčių, kurie vyko norint priartinti mūsų kolekcijas arčiau pirkėjų, kulminacija. Kolekcija įkvėpta Virginijos Woolf romano „Orlando“, kurį laikome meilės laišku praeičiai ir Anglijos istorijai. Taip pat – romanui būdingo specialaus garderobo, kurį norėjome iš naujo peržiūrėti ir pristatyti“, – mados namų pranešime cituojamas „Burnerry“ generalinis direktorius Christopheris Bailey.

„Burberry“/„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas

Kviestinei publikai kolekcija pristatyta modeliams žengiant įspūdingoje erdvėje nutiestu podiumu, vingiavusiu per tris kambarius, nudažytus rožiniais, žaliais ir geltonais atspalviais. Jie pasirinkti neatsitiktinai – šios spalvos atspindi kolekcijos paletę.

„Burberry“/„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymas

Kolekciją įkvėpė ne tik jau minėtas Woolf romanas ir Nancy Lancaster interjerų bei sodų dizainas, bet ir apmąstymai, apie tai, kaip per amžius namai gali keisti charakterį, priklausomai nuo juose gyvenusių žmonių, drabužių ir kultūrų.

„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis

Ne veltui ir kolekcijoje derintos pačios įvairiausios medžiagos – liudijančios apie kilmingųjų garderobą ir atspindinčias naujųjų laikų tendencijas: džinsą ir medvilnę, kašmyrą ir šilką... Naujausioje „Burberry“ kolekcijoje trinasi ribos tarp moteriškumo ir vyriškumo, paprastumo ir puošnumo, nakties ir dienos.

„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis

Podiumu žengė modeliai, vilkėję įspūdingus lietpalčius ir apsiaustus, paltus ir striukes, dvieilius puspalčius ir švarkus. Juk jokia paslaptis, kad būtent viršutiniais drabužiai iki šiol išlieka itin atpažįstami, vertinami, kaip ikoniški rūbai.

„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis

Žinoma, netrūko ir lengvų drabužių – megztukų, suknelių pižaminio stiliaus kelnių, marškinių ir šortų, palaidinių raukiniuotu kaklu.

„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos modelis

Kolekciją papildė naujo dizaino avalynė ir aksesuarai, o didžiausia aksesuarų kategorijos naujiena tapo rankinė „The Bridle Bag“, skirta vyrams ir moterims.

Gyvame kolekcijos pristatyme Londone tarp svečių šmėžavo daugybė žinomų veidų, tarp jų – aktoriai Lily James, Felicity Jones, Jenna Coleman, Nicholas Houltas, Freida Pinto, modeliai Edie Campbell, Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Amber Anderson, Clara Paget, mados fotografas Mario Testino, modelis ir TV veidas Alexa Chung, Poppy Delevingne, Olivia Palermo ir daugybė kitų.

„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymo svečiai
„Burberry“ nuotr./„Burberry“ 2016 m. rugsėjo kolekcijos pristatymo svečiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų