Londono mados savaitę atidarys „Burberry“ ir Agnė Kuzmickaitė

Šiemet dėl pasaulyje siaučiančio koronaviruso mados savaičių situacija išties komplikuota – dalis renginių buvo tiesiog atšaukti, dalis jų – persikėlė į virtualią erdvę. Gera žinia ta, kad viena garsiausių šalies drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė vietoje nestovi ir randa būdų pristatyti savo kūrybą bei garsinti Lietuvos vardą užsienyje, rašoma pranešime žiniasklaidai. Vos prieš porą mėnesių Vilniaus rotušėje surengusi gerbėjų ypač palankiai įvertintą madų šou, savo naujausią, 2021 m. pavasariui ir vasarai skirtą, pret-a-porter kolekciją dizainerė pristatys pagrindinėje Londono mados savaitės programoje.
Agnė Kuzmickaitė ir jos modelis
Agnė Kuzmickaitė ir jos modelis / 15min koliažas

Lietuvos ir Baltijos šalių mados istorijoje tai beprecedentis įvykis – Agnės vardas jau antrą kartą įtrauktas į oficialią Londono mados savaitės programą kartu su „Burberry“, Vivienne Westwood, Victoria Beckham ir kitais garsiausiais pasaulio mados industrijos dizaineriais.

Nors A.Kuzmickaitė planavo surengti gyvą pristatymą, dėl susiklosčiusios pandeminės situacijos planus teko keisti – pirmąją Londono mados savaitės dieną, iškart po „Burberry“ mados namų šou, dizainerė kolekciją pristatys virtualiai – parodys kolekcijos idėją atskleidžiantį trumpametražį filmą. Iš dalies šį projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.

Garsaus latvių režisieriaus Artiso Dzervės sukurto filmo premjera vyks rugsėjo 17 d. Londono centre, Soho rajone įsikūrusioje kino salėje. Į šį pristatymą svajoja patekti didelis būrys Didžiojoje Britanijoje ir ne tik svarbių mados industrijos asmenybių, tačiau, siekiant užtikrinti saugumą ir išlaikyti būtinus atstumus tarp žmonių, filmo premjerą išvysti galės ne visi.

Tiesa, jau dabar dizainerė sulaukė populiarių tarptautinių žiniasklaidos kanalų „Getty Images“ „Daily mail“ ir „ The Evening Standard“ dėmesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis