Mada požeminiame garaže: A.Pogrebnojus pristatė šiltojo sezono laisvalaikio rūbų kolekciją

Pirmadienis nėra tokia jau įprasta diena mados kolekcijos pristatymui. Kaip ir drėgmės persmelktas požeminis viešbučio garažas – nedažnas pasirinkimas podiumui. Tačiau būtent pirmadienio vakarą vieno sostinės viešbučio požemininėje mašinų stovėjimo aikštelėje savo naują kolekciją pristatė dizaineris Aleksandras Pogrebnojus – pavadinta „Heart of the cave“, ji skirta ateinančių metų šiltam sezonui.
Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kvietime į mados šou intriguota, jog „naujoji kolekcija „Heart of the cave“ alsuoja energija ir apjungia aukštosios mados klasiką bei santūrų moteriškumą“.

Ne taip jau seniai stebėjus kitą aukštosios mados kolekciją, sukurtą Juozo Statkevičiaus, buvo smalsu išvysti, kaip energiją, santūrumą ir aukštąją madą sujungs kitas drąsus ir šmaikštus mados kūrėjas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas

Melsvos šviesos užlietoje padūmavusioje požeminio garažo erdvėje pristatyta daugiau kaip 20-ies modelių kolekcija. Tai, kad ji dvelkia energija, nebuvo sunku pajusti: minkštai krentantys bermudų tipo šortai, laisvi marškinėliai, printais margintos tamprės, blizgaus audinio bomberiai, trumputės klostuotos ir ilgos berankovės suknelės alsavo laisvalaikiu, sportu, pasivaikščiojimais mieste ar kur pajūryje.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas

Tiesa, panašaus kirpimo drabužiai lyg ir nėra karšta naujiena – panašių ne taip jau sunku rasti didesnėje sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvėje, o ir jaunieji lietuvių mados kūrėjai tamprėmis ir margais marškinėliais žaidžia ne pirmą sezoną.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas

Kolekciją „Heart of the cave“ suvienijo ne tik sportiškas, laisvalaikio mada dvelkiantis rūbų siluetas, tačiau ir šilta spalvų gama – gelsva, ruda ir rusva, šilta žalia, juoda, – iškart kėlusios asociacijas su margais uolienų sluoksniais kur nors giliai urvuose, pirmykščių žmonių piešiniais, keistais neiššifruojamais simboliais...

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas

Epitetu „santūri“ kolekciją irgi galima apdovanoti – modelių nebuvo daug, siluetai, išskyrus kiek įdomesnius bomberius, nesudėtingi, o į pristatymo pabaigą buvo kiek sunku suprasti, ar ką tik pasorodęs modelis vilki naują, dar nematytą komplektą, ar ant podiumo pasirodė antrąsyk.

O štai aukštosios mados nepavyko išvysti. Verdiktas: atsipalaidavusi, sportiška, nuosaiki savo siluetais, tačiau ryški ir neblogai subalansuota laisvalaikiui mieste (o ir kaime) kolekcija.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Kolekcijos „Heart of the cave“ pristatymas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis