Madingiausia 2020-ųjų spalva – klasikinė mėlyna: daugiau ramybės ir stabilumo

Jau įprasta, kad besibaigiant metams spalvų institutas „Pantone“ paskelbia, kokia spalva kitąmet taps madingiausia. Šiemet karaliavusi gyvybinga koralinė 2020-aisiais užleis vietą ramesniam tonui – klasikinei mėlynai.
2020-ųjų madingiausia spalva – klasikinė mėlyna
2020-ųjų madingiausia spalva – klasikinė mėlyna / 123rf.com, Vida Press ir „Scanpix“ / „PA Pictures“ nuotr.

Išties klasikinę mėlyną galėtume pavadinti subtilumo ir elegancijos spalva. Pats „Pantone“ ją įvardijo kaip ramią, taiką ir ramybę simbolizuojančią, pasitikėjimą savimi skleidžiančią spalvą.

Teigiama, kad kobalto mėlynos spalvos atspalvis asocijuojasi su bendravimu, savistaba ir aiškumu. Kiti atspalvio pranašumai, pasak dezeen.com, yra pagalba susikaupti ir mintims susidėlioti, ypač atsižvelgiant į spartėjančią technologijos plėtrą.

„Klasikinė mėlyna, primenanti didžiulį beribį vakaro dangų, skatina mus išplėsti savo mąstymą žvelgiant į akivaizdžius dalykus, ragina mus mąstyti giliau, didinti savo perspektyvą ir atverti bendravimo srautus, – sakė spalvų instituto vykdomoji direktorė Leatrice Eiseman.

– Gyvename tokiu laiku, kai reikia pasitikėjimo ir tikėjimo. Būtent tokį pastovumą ir pasitikėjimą išreiškia tvirtas ir patikimas mėlynas atspalvis, į kurį visada galime atsiremti.“

Taigi kitąmet klasikinę mėlyną galėsite rinktis tiek kalbant apie aprangą, tiek aksesuarus, tiek makiažo priemones ar nagų dekoravimą.

Drabužiai

Jau sakėme, kad klasikinė mėlyna – subtilumo ir elegancijos išraiška, tad nenuostabu, jog ją renkasi valstybės lyderiai, karališkosios šeimos atstovai. Šią spalvą pamėgusi buvusi šalies vadovė Dalia Grybauskaitė, klasikinės mėlynos kostiumų, suknelių per oficialius vizitus nevengia ir karališkosios šeimos nariai – princas Williamas ir jo žmona – Kembridžo hercogienė Catherine, taip pat princo Harry žmona – Sasekso hercogienė Meghan Markle.

D.Grybauskaitės biuro nuotr./Daliai Grybauskaitei įteiktas Laisvės riterio apdovanojimas
D.Grybauskaitės biuro nuotr./Daliai Grybauskaitei įteiktas Laisvės riterio apdovanojimas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Dalia Grybauskaitė lankėsi medkopio pabaigos šventėje
Luko Balandžio / 15min nuotr./Dalia Grybauskaitė lankėsi medkopio pabaigos šventėje
AFP/„Scanpix“ nuotr./Princas Williamas ir Kate Middleton
AFP/„Scanpix“ nuotr./Princas Williamas ir Kate Middleton
Vida Press ir „Scanpix“ / „PA Pictures“ nuotr./Hercogienės Catherine ir Meghan Markle
Vida Press ir „Scanpix“ / „PA Pictures“ nuotr./Hercogienės Catherine ir Meghan Markle

Klasikinė mėlyna galite puoštis nuo galvos iki kojų arba tai gali būti viena jūsų aprangos detalių – viršutinė (palaidinė, marškinėliai, megztinis, švarkas) ar apatinė (sijonas, kelnės, džinsai) dalis, derinama prie kitų spalvų drabužių.

„Scanpix“ nuotr./Princesė Charlotte su tėvais ir broliu
„Scanpix“ nuotr./Princesė Charlotte su tėvais ir broliu

Aksesuarai

O galbūt klasikinė mėlyna 2020-aisiais šmėžuos kaip aksesuaras, pabrėžiantis jūsų įvaizdžio savitumą. Gal tai bus kepurė, šalikas, skarelė, kojinės, o gal batai ar rankinė, auskarai, apyrankė, segė ar vėrinys ant kaklo. Čia tik jūsų fantazijos ir pomėgių vaisius, kur ir kaip ją pritaikysite.

123RF.com nuotr./Klasikinės mėlynos spalvos skrybėlė
123RF.com nuotr./Klasikinės mėlynos spalvos skrybėlė

Makiažas ir manikiūras

Natūralu, kad madingiausia metų spalva matoma visur, ne tik madoje, interjere, bet ir kalbant apie grožio pasaulį – makiažą ir manikiūrą.

Buvo metas, kai mėlynas lūpdažis buvo itin populiarus. Kitąmet savo kosmetinę galbūt papildysite klasikinės mėlynos spalvos akių šešėliais, o gal ir blakstienų tušu, ir ryškinsite jais savo akis.

O gal šią spalvą įtrauksite į savo manikiūrą – nebūtina ja lakuoti visų nagų, galima pasitelkti fantaziją ir pavarijuoti – klasikinę mėlyną pasirinkti kaip akcentą dekoruojant nagus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis