Jau ne kartą kalbėta apie spalvos įtaką pasirinkto įvaizdžio sėkmei – juk neretai būtent šis akcentas tampa kertiniu ir lemiančiu, kaip būsite sutikti, priimti bei įvertinti. Skirtingi spalvų ir technologijų institutai bei kompanijos yra priėjusios prie savų išvadų, atsakydamos į klausimą, kokia spalva dominuos ateinančių metų mados ir socialinio gyvenimo paveiksle.
Nuodugnios analizės bei apgalvoto svarstymo reikalaujanti tendencijų analizė kasmet nubrėžia madingiausių ir populiariausių spalvų gaires.
Paprastai rezultatai gaunami po itin ilgo ir daugybės etapų reikalaujančio proceso – remiamasi pramogų industrijos, pramonės, kino, meno kolekcininkų, mados, kitų dizaino sričių, kelionių krypčių, gyvenimo būdo, televizijos, socialinių bei ekonominių sąlygų veiksniais ir jų dinamika. Įvertinę visų aspektų įtaką, ekspertai apibendrina savo stebėjimus ir priima sprendimus.
Be abejo, pradėti šią temą derėtų nuo žvilgsnio į prestižiškiausios įstaigos, Naujajame Džersyje įsikūrusio „Pantone“ spalvų instituto, prognozę. Pagal nusistovėjusias daugiametes tradicijas, „Pantone“ sprendimas paprastai turi milžinišką įtaką skirtingoms ir toli gražu ne vien madą apimančioms sritims ir jose dirbantiems žmonėms: medžiagų technologams, tekstūrų kūrėjams, žiniasklaidos platformoms, kultūros ir sporto renginiams.