Madingiausios šio pavasario plaukų spalvos ir dažymo technikos

Pavasaris yra tas metas, kai norisi atsinaujinti, tarsi išlįsti iš žiemos kiauto. Plaukai visada buvo laikomi ta kūno vieta, kuriuos tinkamai sutvarkius pasikeičia ir mūsų išvaizda bei savijauta. Taigi šį kartą kalbiname plaukų stilistą Jurijų Levčenkovą ir teiraujamės, kokios plaukų dažymo technikos ir spalvos madingos šį pavasarį?
Garbanoti plaukai
Garbanoti plaukai / 123RF.com nuotr.

„Dabar madingiausios visos plaukų dažymo technikos, kai tamsūs atspalviai pereina į šviesius galus, – iškart atsakė grožio salono „Yury“ plaukų stilistas J.Levčenkovas. – Dabar visos nori šių natūralių dažymų, nes nesimato ataugusių šaknų, kitaip tariant – taip nudažytus plaukus galima ilgai nešioti. Vis daugiau ilgaplaukių pasiryžta patikėti savo kasas tokio tipo dažymo technikoms.“

Kalbėdamas apie madingiausius šiltojo sezono atspalvius, plaukų stilistas išskyrė lengvus, žemiškus, kreminius, ypač, pasak jo, populiarėja purpurinis, sakurų atspalvis.

Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): švelnus sakurų atspalvis
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): švelnus sakurų atspalvis

„Jaunimas mėgsta išsiskirti, dažnai prašo purpurinio atspalvio, labai retai melsvo. Populiariausias yra latės ir sakuros duetas“, – teigė J.Levčenkovas.

Paklaustas, ar ryškūs, neoniniai plaukai irgi patenka į madingųjų sąrašą, plaukų stilistas sakė, kad Lietuvoje populiarumo tikrai nėra. „Būna žmonių, kurie nori, pasidažo, bet tikrai labai mažai. Tai yra labai stipriai išsireiškiančių žmonių karta, kurie nori ryškumo. Lietuvoje tokios tendencijos nėra, tokių prašymų sulaukiame tikrai mažai. Pas mus populiariausi dažymai: sombre, balayage, air touch, nes jie ilgalaikiai, natūralūs, žmonės jais pasitiki“, – darbine patirtimi dalijosi pašnekovas.

Tarp populiariausių jis išskyrė šešias plaukų dažymo technikas: ombré, sombre, balayage, flamboyage, „oro prisilietimas“ (air touch) ir „tigro akis“ (tiger eye). Su jomis ir kviečiame susipažinti.

Ombré

Išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „šešėlis“. Tai plaukų dažymo technika, kai spalvos pamažu pereina iš vienos į kitą. Būtent ombré, pasak plaukų stilisto J.Levčenkovo, buvo pirmoji spalvos perėjimo technika, atsiradusi prieš šešerius septynerius metus ir užkariavusi pasaulį.

Šios technikos išskirtinumas: ryškus kontrastas tarp tamsios ir šviesios, spalva gali tiek šviesėti, tiek tamsėti.

Sombre

Labai panaši dažymo technika į ombré, tik pasižymi subtilesniu, švelnesniu spalvų perėjimu. J.Levčenkovo teigimu, šią dažymo techniką galima palyginti su ispanakalbių skrybėle sombrero, kai plaukai dažant išskleidžiami ant plokštumos.

Šios technikos išskirtinumas: dažant plaukus nenaudojama folija, plaukų sruogos dažomos tiesiog tepant dažus pasirinktomis sekcijomis.

Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): „sombre“ technika
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): „sombre“ technika

Balayage

Išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „šluoti“ arba „tapyti“. J.Levčenkovas paaiškino, kad tai yra dažymo technika, kai plaukai šviesinami tose vietose, kur natūraliai juos apšviestų saulės spinduliai. Dažant plaukus šiuo stiliumi nenaudojama folija, plaukų sruogos dažomos tiesiog tepant dažus pasirinktomis sekcijomis.

Šios technikos išskirtinumas: plaukai šviesinami kur kas aukščiau ir turi dalinių sruogų.

Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): „balayage“ technika
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas (prieš ir po): „balayage“ technika

Flamboyage

Ši dažymo technika yra ombré ir balayage technikų miksas, kai paišomos V formos sruogelės.

Šios technikos išskirtinumas: labiau pagyvintas dažymas su gana ryškiomis sruogomis.

„Oro prisilietimas“ (air touch)

„Tai metodas, kuriuo nudažytus plaukus klientas nešioja ilgesnį laiką nei po sombre dažymo“, – sakė plaukų stilistas. Ši plaukų dažymo technika skiriasi nuo kitų tuo, kad spalvos perėjimas (išsiliejimas) prasideda nuo šaknų.

Šios technikos išskirtinumas: apie šešis mėnesius nereikės šviesinti plaukų.

Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas: švelnus sakurų atspalvis („air touch“ technika)
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas: švelnus sakurų atspalvis („air touch“ technika)
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas: šalti atspalviai („air touch“ technika)
Asmeninio archyvo nuotr./J.Levčenkovo darbas: šalti atspalviai („air touch“ technika)

„Tigro akis“ (tiger eye)

Plaukų stilisto teigimu, tai – tamsiaplaukių moterų pamėgta plaukų dažymo technika. Ją taikant plaukų galai dažomi tokiais atspalviais kaip medaus, gintaro, šokolado, aukso, karamelės, kavos, kakavos, latės, kviečių, cinamono.

Šios technikos išskirtinumas: kartu dažomos stambios sruogos ir plaukų galai.

Buvo laikas, kai moterys mėgo nešioti juodus kaip varnas plaukus. Paklaustas, kaip yra dabar, stilistas sakė: „Juoda spalva yra gražu, tačiau mes – ne pietiečiai, mūsų moterys yra šiaurietės ir joms netinka juoda spalva.

Kai nusidažo taip plaukus, veidas atrodo pablyškęs, net norisi padėti žmogui, jį pagloboti, – juokaudamas sakė J.Levčenkovas. – Mūsų lietuvaitėms tinka šviesūs plaukai, todėl minėtos plaukų dažymo technikos čia idealiai pasiteisina.“

Visiškai pilki plaukai Lietuvoje jau nebemadingi.

O pilki atspalviai, kurie dar neseniai buvo ypač madingi? „Visiškai pilki plaukai Lietuvoje jau nebemadingi. Kai visiškai nupilkini, jie jau atrodo tarsi murzini. Kitaip yra su švelniai pilkšvais, tačiau žilumas niekada nevežė ir man asmeniškai tai neatrodo estetiška ir gražu.

Apie žilus plaukus sakau, kad moterys tiesiog tingi tvarkytis, ir tos, kurios sako, kad joms tai gražu, dangsto tingėjimą. Dažyti plaukai vyresnę moterį gerokai atjaunina, suteikia veidui skaistumo ir pan.“, – teigė pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis