„Mados infekcijoje“ gatvės mados ženklas „One Wolf“ pagerbs auksarankius meistrus

Balandžio 14 d. ant „Mados infekcijos“ podiumo naujausią savo kolekciją „Repair 2“ pristatys gatvės mados ženklas iš Latvijos „One Wolf“. Kaip sako pati kūrėja, dizainerė Agnesė Narnicka, tai kolekcija apie sunkiai dirbančius meistrus. Dizainerė įkvėpimo sėmėsi stebėdama remonto darbus, kuriuose gausu skirtingų profesijų meistrų, spalvų ir medžiagų.
„One Wolf“ modeliai
„One Wolf“ modeliai / Asmeninio archyvo nuotr.

Kiekvienas meistras – vis naujas personažas, turintis savo charakterį, unikalią darbo specifiką. Savo kolekciją dizainerė dedikuoja visų sričių amatininkams, auksinių rankų savininkams!

Agnese, kokia buvo tavo kelionė į mados pasaulį?

– Baigusi dailės akademiją Latvijoje žinias gilinau ir praktinių įgūdžių sėmiausi prestižinėje meno mokykloje „Brera Academy“ Milane. Vėliau įkūriau asmeninį prekių ženklą „One Wolf“, kuris pamažu tapo mano pagrindine veikla.

Asmeninio archyvo nuotr./Agnesė Narnicka
Asmeninio archyvo nuotr./Agnesė Narnicka

Kaip apibūdintum savo kūrybą?

– Mano kūryba pasižymi drąsiais konstrukcijų ir siluetų eksperimentais, kuriuose išnyksta lytiškumo stereotipai, bendrą kalbą atranda nesuderinamos detalės ir stiliai. Unisex kolekcijose funkcionalumas dera su asketiškumu ir inteligencija, per kuriamus drabužius siekiu atskleisti savitą požiūrį į laukinę šiandienos urbanistikos estetiką. Man svarbu įkvėpti žmonėms drąsos atrasti save ir būti savimi. Laisvė, kūrybiškumas ir originalumas – tai yra pagrindinės mano prekių ženklo puoselėjamos vertybės.

Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis

Stilius ir mada – koks tavo santykis?

– Labai svarbu neapsiriboti kokiu nors vienu stiliumi, bet drąsiai juos ignoruoti arba maišyti ir kombinuoti. Tik tokiu būdu galima atrasti ką nors nauja ir gaivaus. Kai žmogus neapleidžia savo idėjos ir pasakojamos istorijos, unikalus stilius susiformuoja neišvengiamai.

Ką galėtum įvardyti kaip savo ryškiausią sėkmę ir nesėkmę?

– Ryškiausia sėkme galėčiau pavadinti sprendimą mokytis meno mokykloje, kai man tebuvo 12 metų. Nesėkmė, kurią pirmiausia norisi įvardyti, nėra susijusi su mada ir kūryba – man niekaip nepavyksta įvaldyti snieglentės.

Kaip manai, kas formuoja madą?

– Socialinė aplinka, kultūra, mokslas ir politika.

Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modeliai
Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modeliai

– Ar kada svarstei, kuo galėtum ar norėtum būti, jei nebūtum dizainerė?

– Tikriausiai būčiau tapytoja.

Tavo kūryba labai drąsi. Ar yra dalykų, kurių bijai?

– Mane labai vargina bereikšmės tuščios kalbos, tačiau labiau už jas bijau prarasti sveikatą. Labai ją branginu, todėl vertinu kokybišką poilsį – geriausiai pailsiu patogioje lovoje žiūrėdama gerus filmus.

Nors mano produktyviausias laikas sudėtingiems darbams prasideda vėlai vakare, gal tik apie 23 val., stengiuosi nedirbti ilgiau nei iki 3 val. nakties.

Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„One Wolf“ modelis

Geriausias patarimas, kurį esi gavusi?

– Negaliu prisiminti nieko ryškesnio nei patarimas, kurį išgirdau žiūrėdama filmą „Atgal į gamtą“ (angl. „Into the Wild“): laimė tikra tik tuomet, kai ja daliniesi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų