Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados namams „Saint Laurent“ nurodyta pašalinti žeminančius plakatus

Prancūzijos reklamos priežiūros institucija nurodė mados namams „Saint Laurent“ pašalinti Paryžiuje pasirodžiusius ir nepasitenkinimą sukėlusius plakatus su itin liesais modeliais žeminančiomis pozomis.
Kritikos bangos sulaukusi mados namų „Saint Laurent“ reklama
Kritikos bangos sulaukusi mados namų „Saint Laurent“ reklama / Mados namų „Saint Laurent“ nuotr.

Viename reklaminiame plakate kailiniais vilkinti moteris su tinklinėmis pėdkelnėmis guli pražergusi kojas, kitame modelis su triko ir prie aukštakulnių pritaisytais riedučiais pasilenkusi virš aukštos taburetės.

Reklamos priežiūros institucijos ARPP vadovas Stephane'as Martinas naujienų agentūrai AFP antradienį sakė, kad jo organizacija gavo 120 skundų dėl to, kaip šiuose plakatuose vaizduojamos moterys.

Mados namų „Saint Laurent“ nuotr. /Kritikos bangos sulaukusi mados namų „Saint Laurent“ reklama
Mados namų „Saint Laurent“ nuotr. /Kritikos bangos sulaukusi mados namų „Saint Laurent“ reklama

ARPP draudžia bet kokį „žeminantį“ žmonių vaizdavimą ir parašė mados namams prašydama „liautis naudojus šiuos atvaizdus, atšaukti arba pakeisti juos“, sakė S.Martinas, kuris pridūrė, kad detaliau ši reklamos kampanija bus įvertinta penktadienį.

Didžiosios Britanijos reklamos priežiūros institucija prieš dvejus metus uždraudė „Saint Laurent“ reklamą su pernelyg liesu modeliu.

Uždraustoji „Saint Laurent“ reklaminė nuotrauka su Kiki Willems
Uždraustoji „Saint Laurent“ reklaminė nuotrauka su Kiki Willems

Šiems mados namams vadovauja naujas, jaunas vadovas – belgų dizaineris Anthony Vaccarello, kurio debiutinėje kolekcijoje buvo ir vieną krūtį apnuoginanti suknelė.

„Saint Laurent“ komentuoti susidariusią situaciją atsisakė. Ironiška, bet šie mados namai išgarsėjo aprengę moteris vyriškais smokingais: šis gestas labai derėjo prie 8-ajame dešimtmetyje kilusios feminizmo bangos.

O naujieji plakatai atitinka visus seksistinius kriterijus: „Moterys yra verčiamos objektais, hiperseksualizuojamos ir pastatomos į nuolankiojo padėtį“, – AFP sakė Raphaelle Remy-Leleu iš Prancūzijos moterų organizacijos „Osez le feminisme“ („Išdrįsk būti feministu“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?