Mados renginys „Apkalbos“: kolekcijos be tabu

Ketvirtadienio vakarą Kauno „Gargarą“ drebino ir visas stileivas kvietė kasmetinis mados šou „Apkalbos“. Pilnametystės sulaukęs neeilinis mados šou „Apkalbos“ populiarina mados kultūrą bei padeda jauniems dizaineriams, menininkams žengti pirmuosius žingsnius pripažinimo ir populiarumo link. Tai vienas didžiausių mados renginių, vykstančių Kaune, kuriame sudalyvauti norisi visiems, bent kiek besidomintiems mada.
Mados šou „Apkalbos“
Mados šou „Apkalbos“ / R. Slaninaitės nuotr.

Šį renginį aplankė ir „Deichmann Trendblog“ tinklaraštininkė Inga Šmigelskytė. Mergina teigia, kad, pati būdama kaunietė, apie šį renginį yra girdėjusi tikrai daug – čia savo pirmąsias kolekcijas yra pristatę dabar jau visiems gerai žinomi dizaineriai Egidijus Sidaras, Egidijus Rainys, Laura Dailidėnienė ir kt. Tačiau I. Šmigelskytė atskleidžia, kad jaunųjų dizainerių, gebančių stipriai nustebinti, netrūko ir šiemet, todėl dalinasi savo šviežiais įspūdžiais, dar neišblėsusiais po vakarykščio mados vakarėlio.

Daugiau naujienų apie madą skaitykite tinklaraštyje „Deichmann Trendblog“.

Kolekcijų įvairovė – nuo akį patraukiančių iki siaubą keliančių

Mados renginyje „Apkalbos“ savo kolekcijas visuomet pristato daugybė jaunų dizainerių. Šiemet podiumu žengė net 16-kos dizainerių kūrybos vaisiai.

Kolekcijose vyravo neutralios ir tamsios spalvos, o jų pagyvinimui dėmesys sutelktas į aksesuarus bei avalynę. Renginyje pastebimos išliko dabar labai populiarios metalo, aukso, sidabro spalvos. Taip pat kolekcijose ryškiai išsiskyrė batų baltais padais tendencija, netrūko ir aukštakulnių varstytais raišteliais.

Renginyje buvo keletas labai gražių, stilingų ir tikrai akį patraukiančių kolekcijų, bet buvo ir tokių, kurios nuolatos kėlė klausimą – kas čia atsitiko? Tačiau I.Šmigelskytė mieliau dalinasi įspūdžiais, kuriuos kolekcijos labiausiai patraukė akį.

„Pati pirmoji savo išskirtinę vyrams skirtą kolekciją „Damnation“ pristatė Kauno Kolegijos absolventė, dizainerė Aistė Julita Pauliukevičiūtė.

Daug odos, vyraujanti juoda spalva, aukštakulniai ... ir vyrai su lūpdažiu? Kolekcijos pagrindinė mintis – žmonės be tabu. Na, o mane labiausiai sužavėjo raudonos odos kelnės bei raudona ilga liemenė. Šiuolaikiška, stilinga ir skoninga. O ir vaikinai su lūpdažiais vilkėdami šiuos apdarus atrodė vyriškai ir stipriai“, – įstrigusią kolekciją pristato tinklaraštininkė.

Spalvomis ir vasariška nuotaika I.Šmigelskytę pakerėjo ir Jungtinė Vytauto Didžiojo universiteto Mados dizaino studenčių Ramintos Razgutės, Evelinos Kupšytės, Lukrecijos Zigmantaitės ir Ugnės Kardelytės kolekcija „Paplūdimys“.

R. Slaninaitės nuotr. /Mados šou „Apkalbos“
R. Slaninaitės nuotr. /Inga Šmigelskytė (Inna's Corner)

„Spalvingi, flamingais dekoruoti audiniai, sidabro detalės. Viskas kartu primena jūrą, poilsį ir atostogas. Ryškios lūpos, šlapio efekto plaukai ir mano mėgstamiausios – šlepetės. Viskas buvo gražu, šilta, smagu ir vasariška. Labiausiai man į akis įstrigo melsva, flamingais dekoruota palaidinė, kuri mintimis nukėlė į šiltus kraštus prie jūros“, – sako I.Šmigelskytė.

Išlik stilinga ir moderni, žaisk niuansais, kerėk, žavėk... Taip savo „Aprenk Nuotaiką“ kolekciją pristatė Šiaulių universiteto Menų fakulteto studentės Aneta Bačianskaitė, Dovilė Ašmontaitė, Toma Kvietkauskaitė ir Laura Mulokaitė.

„Aprenk Nuotaiką“ – tai dviejų dalių aprangos ir aksesuarų kolekcija. Pirmoji dalis – lakoniška ir skulptūriška, o antroji – drąsi ir moters siluetą bei atskiras kūno dalis odinių dirželių sistemomis pabrėžianti kolekcija. Nors odinių dirželių sistemos nėra mados inovacija ar naujovė, kolekcija pakerėjo dirželių žaidimu su plazdančiu ir jausmingu šifonu“, – patikusią kolekciją pristato mergina.

Pasak I. Šmigelskytės, pristatymo energija ir kolekcijos vientisumu išsiskyrė Kauno Kolegijos studentė Sandra Klimašauskaitė ir jos kolekcija „Isolofobai“.

Daugiau naujienų apie madą skaitykite tinklaraštyje „Deichmann Trendblog“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis