„Maison Margiela“ mados namų kūrybos vadovas Johnas Galliano yra patvirtinimas, kad metai eina, o fantazija ir naujos formos vis braunasi į vaizduotę, kurios paskui paverčiamos materialiu turiniu – kolekcijos drabužiais ir aksesuarais.
J.Galliano – mados provokatorius, beveik kaip ir Vivienne Westwood. Jis stebi Z kartą, jam svarbu iš praeities ištraukti kokią detalę ir parodyti, kaip ji gali atrodyti transformuota dabartyje (ar ateityje).
Dizaineriui taisyklės nesvarbios. Žymiai svarbiau – nuolat klausti apie normų priimtinumą ir mėginti primesti savas taisykles. Taip jis elgiasi ir su mada – jo kurtus drabužius, anot dizainerio, gali vilkėti bet kas, ir vyrai, ir moterys. Svarbu, kaip save supranti ir kaip atrodyti tau patinka. Todėl vaikinai su sijonais, aukštakulniais bei suknelėmis jau nieko nebeturėtų šokiruoti. „Kiekvienas turi būti laimingas toks, kokiu nori būti“, – teigė dizaineris.
Galliano – kūrėjas, užmetantis modeliui krepšį su planšetiniu kompiuteriu ir įsegantis telefoną prie modelio kojos. Avalynės variantai išties įvairūs – nuo smailių kaubojiško stiliaus batelių iki visiško hibrido, primenančio crocsų, sportinių batelių ir balerinų lydinį.
O svarbiausiu akcentu tapo J.Galliano sukurtų kvepalų „Mutiny“ pristatymas – tai pirmieji kvepalai, skirti „Maison Margiela“ mados namams.