Makiažo ir šukuosenų tendencijos 2018-ųjų nuotakai

Pasaulio mados sostinės jau pristato 2018 m. pavasario ir vasaros tendencijas, mados žurnalai ir tinklaraščiai jau trimituoja apie ateinančias naujienas, o plaukų stilistai ir vizažistai jau kuria planus, kaip atspindės naujausias tendencijas šukuodami ir grimuodami kito sezono nuotakas, rašoma pranešime spaudai.
Viktorija Šaulytė
Viktorija Šaulytė / „Reda Ruzel photography“ nuotr.

Stilistė Viktorija Šaulytė tapo 2018 m. makiažo ir šukuosenų tendencijų atspindžio modeliu fotosesijoje, kurią, ruošdamiesi antrajam „L'Oréal Profesionnel Baltic Bridal Fashion Show“, surengė šou organizatoriai.

Dvi plaukų stilistikos kryptys ateinančiam sezonui

Pavasaris išlaisvina ir nuotakų plaukus. 2018 m. šiltuoju sezonu prašysime bangų, laisvų garbanų, boho stiliaus šukuosenų ir didelės plaukų apimties. Jei rišime kuodelius, tai tik valiūkiškai netvarkingus ir būtinai išmėginsime 50 kasų pynimo būdų!

„Reda Ruzel photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė
„Reda Ruzel photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė

Viktorija sušukuota pagal naujausias mados tendencijas: pynės, lengvos garbanos ir sukelti plaukai – panaudota viskas, kas jai tinka.

„Kirpimai šį sezoną aplenks visas taisykles ir taps individualiai pritaikomi kiekvienam klientui, siekiant išryškinti asmenybės bruožus ir savybes. Šukuosenos formuojamos taip, kad pabrėžtų prigimtinį plaukų kritimą, o ne jį pakeistų“, – sako plaukų meistrė Edita Vilpišauskienė.

Nuotakos veide – prabangus natūralumas

2018 m. minimalizmą keičia prabanga, kuri puikiai sužaidžia lūpų dažų spalvomis. Nuotakų makiažų spalvos gali varijuoti nuo prigesintos pilkintos uogų spalvos iki labai tamsių dramatiškų atspalvių.

„Pavasarį ant pjedestalo lipa kontrastai: bohemiško stiliaus vestuvinė suknelė ir sodrios tamsiai vyšninės, baklažano spalvos lūpos arba švelnus ir romantiškas įvaizdis, persipynęs su dramatišku ir drąsiu makiažu. Būtent toks – drąsus ir prabangus – įvaizdis sukurtas fotosesijos modeliui Viktorijai. Nepaprastos, hipnotizuojančios lūpos tapo skaistaus ir švytinčio veido akcentu“, – pabrėžia „Carolina Make Up Studio“ makiažo meistrė Jekaterina Pažilova.

„Reda Ruzel photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė
„Reda Ruzel photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė

Makiažo spalvose 2018-ųjų pavasarį vyrauja žalios, sodrios ir turtingos gamtos tema bei vaiskių vasaros spalvų kokteilis. Čia persipina saulės geltona, vibruojanti oranžinė, gaivi žalia, indigo... Stebėdamos bundantį pavasarį akis ryškinsime šešėlių kvartetu ir kaligrafiniu kontūro pieštuku, skruostus bučiuosime saulės skaistalais, lūpas ryškinsime matiniais satininiais rausvais lūpų dažais.

Ar visos tendencijos tinka nuotakai?

Geriausiai nuotakos stiliaus raidą ir prigijusias tendencijas gali iliustruoti vestuvių nuotraukos. Būtent šiuose kadruose matome įvaizdžio kūrimo rezultatą, kai suknelė, makiažas, plaukai ir asmenybė nugula viename paveiksle.

Pagrindinė plaukų ir makiažo tendencijų kryptis – natūralus, sveikata spindintis grožis.

„Nuotakos įvaizdis kiekvienu atveju labai subtilus ir individualus. Jis atskleidžia moters savitumą ir asmenybę, todėl madingos tendencijos sugyvena ne su kiekviena nuotaka. Pasirinkusios vestuvių įvaizdį nuotakos pirmiausia turi jaustis ypatingai, nes tas jausmas lydės ne tik vestuvių dieną, bet ir kas kartą vartant vestuvių albumą“, – sako fotografė Reda Ruželė.

Ne paslaptis, kad mados tendencijos žengia koja kojon su pasaulio aktualijomis. Pavargę nuo urbanistinės gausos, pertekliaus ir triukšmo, jėgas atgauname ir įkvėpimo ieškome gamtoje. Taigi nenuostabu, kad pagrindinė plaukų ir makiažo tendencijų kryptis – natūralus, sveikata spindintis grožis. Tai nėra maištas prieš grožio industriją, tai – aukščiausi kokybės reikalavimai ir inovacijų alkis.

Tendencijų pristatymo komanda

Modelis: Viktorija Šaulytė

Fotografė: Reda Ruželė

Vizažistė: Jekaterina Pažilova

Plaukų stilistė: Edita Vilpišauskienė

Suknelė: „Female“

Kosmetika: „Sothys“ ir „L'Oréal professionel“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis