Pirmoji bendra M.Prados ir R.Simonso kolekcija, skirta šių metų pavasariui ir vasarai, buvo sulaukusi kritikos dėl kūrybinio disbalanso, rašo crfashionbook.com. Rafo indėlis (su grafiniais šauktukais ir kitomis detalėmis) į kolekciją atrodė sunkesnis nei tradicinė „Prada“, kurią archyviniais siluetais ir audiniais puoselėjo Muccia.
Kalbėdami apie šią – 2021–2022 m. šaltajam sezonui skirtą moteriškų drabužių kolekciją, kurią, beje, pristatė remdamiesi sausį pristatytos vyriškos kolekcijos modeliu, dizaineriai minėjo kūno laisvę.
„Kūno laisvė ir jo energija atspindi laisvę peržengti įprastumo ribas, tai atspindi prigludę kostiumai, nuogos kūno vietos, pridengtos žakardo mezginiais.
Kūno išryškinimas padeda pabrėžti veiksmą, aktyvumą, prie to prisideda ir lengvi, švelnūs drabužiai.
Klostės ir raukiniai pagyvina sukneles. Kostiumai išreiškia visuotinį klasicizmą – paradoksalu, bet iškirpimai leidžia nevaržomai žvilgtelėti į kūną. Fizinė laisvė atspindi ideologiją“, – designscene.net cituoja apie kolekciją kalbančius dizainerius.