„In the mood for pop“ (liet. „Nuotaikos kodas: pop“) – taip nepailstantis 86-erių dizaineris, gimtojoje Italijoje meiliai vadinamas karaliumi Giorgio, pavadino savo naujausią kolekciją.
Virtualioje Milano mados savaitėje, kuri vyks iki kovo 1-osios, pristatytame vaizdo įraše mados namų modeliai, skambant klubinei muzikai, žengė spalvotu podiumu, kurio dekoracijomis tapo ekranuose šviečiančios mados namų vardo raidės.
Moterims skirtoje kolekcijos dalyje – plačios kelnės, elegantiški švarkeliai, aksominiai kombinezonai, nuožulnių pečių švarkai ir paltai, vieni jų dekoruoti didelėmis apvaliomis sagomis, kiti – blizgančiais raštais.
Aksomo ir blizgesio netrūko ir palaidinėse, ir vakarinėse suknelės.
Aksesuarais tapo masyvūs kaklo papuošalai, ant kaklo ryšimos skaros, masyvios apyrankės, skrybėlės.
Vyriškoje kolekcijos dalyje – mažiau spalvų, vyrauja juodos ir pilkos atspalviai, laisvi švarko ir kelnių kostiumai, stambių raštų megztiniai ir patogūs laisvalaikio drabužiai.
Vakarui G.Armani pristatė juodo aksomo kostiumus.
Kolekcijos pristatymą galite pažiūrėti žemiau esančiame vaizdo įraše.