Milano mados savaitėje pristatyta „Emporio Armani“ kolekcija alsuoja devintuoju dešimtmečiu

Italų dizaineris Giorgio Armani, kurdamas „Emporio Armani“ 2021–2022 m. moterims ir vyrams skirtą kolekciją, atsigręžė į praėjusio amžiaus devintąjį dešimtmetį, savo kūriniuose panaudodamas ryškiausias to meto spalvas.

„In the mood for pop“ (liet. „Nuotaikos kodas: pop“) – taip nepailstantis 86-erių dizaineris, gimtojoje Italijoje meiliai vadinamas karaliumi Giorgio, pavadino savo naujausią kolekciją.

Virtualioje Milano mados savaitėje, kuri vyks iki kovo 1-osios, pristatytame vaizdo įraše mados namų modeliai, skambant klubinei muzikai, žengė spalvotu podiumu, kurio dekoracijomis tapo ekranuose šviečiančios mados namų vardo raidės.

Moterims skirtoje kolekcijos dalyje – plačios kelnės, elegantiški švarkeliai, aksominiai kombinezonai, nuožulnių pečių švarkai ir paltai, vieni jų dekoruoti didelėmis apvaliomis sagomis, kiti – blizgančiais raštais.

Aksomo ir blizgesio netrūko ir palaidinėse, ir vakarinėse suknelės.

Aksesuarais tapo masyvūs kaklo papuošalai, ant kaklo ryšimos skaros, masyvios apyrankės, skrybėlės.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Vyriškoje kolekcijos dalyje – mažiau spalvų, vyrauja juodos ir pilkos atspalviai, laisvi švarko ir kelnių kostiumai, stambių raštų megztiniai ir patogūs laisvalaikio drabužiai.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Emporio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Vakarui G.Armani pristatė juodo aksomo kostiumus.

Kolekcijos pristatymą galite pažiūrėti žemiau esančiame vaizdo įraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis