2022 09 28

Milano mados savaitėje – „Versace“ bažnyčia, krintantys modeliai ir undinių įkvėpti drabužiai

Trečioji mados mėnesio, per kurį pristatomos 2023 m. pavasario ir vasaros sezono kolekcijos, stotelė – Milanas. Ant garsių mados namų podiumų – krintantys modeliai, eksperimentai, vestuvės, baletas ir sugrįžę 2000-ieji.
Milano mados savaitėje pristatytų kolekcijų modeliai
Milano mados savaitėje pristatytų kolekcijų modeliai / „Scanpix“/SIPA, „Scanpix“/„Ik Aldama“ nuotr. nuotr.

„Blumarine“

Dizaineris Nicola Brognano šį sezoną įkvėpimo sėmėsi iš undinių ir kitų povandeninių mitinių būtybių: „Įvaizdžiai buvo tamsesni nei įprastai – mažiau popso, daugiau intrigos ir purvo.“

Šiemet išvydome ne tik „Blumarine“ jautrumą reprezentuojančius rožės ir drugelio simbolius, bet ir kryžių. Kolekcijoje – nėriniai, begalybė džinso variacijų, laisvai krintantys audiniai, pabrėžtas žemas juosmuo, juoda, raudona ir rožinė spalvos. Nors blizgučių šį kartą ant podiumo buvo mažiau, N.Brognano išlaikė šiems mados namams būdingą seksualumą.

„MM6 Maison Margiela“

Šiemet Niujorko ir Londono mados savaitėse jau ne kartą pastebėtos užuominos į baletą, tad nenuostabu, jog tai įkvėpė ir MM6 komandą, kuri savo naujausios kolekcijos pristatymą surengė Fondazione Cariplo, skambant Milano simfoniniam orkestrui.

Ant podiumo – elastingi audiniai, glaustinukės, bolero megztukai, riešinės ir puantus primenantys satininiai batai kvadratiniais priekiais. Tam tikri drabužiai buvo įplėšti ar ištepti, norint pabrėžti šokėjų metų metus trunkantį įdirbį ir išlietą prakaitą.

„Avavav“

Per kolekcijos pristatymą ant podiumo tyčia krintantys modeliai ir per 300 tūkst. eurų kainuojantys „Rolex“ laikrodžiai vietoj kaklo papuošalų nustebino ne vieną. „Norėjau parodijos – pabrėžti mados pasaulio paviršutiniškumą, kai tiek daug žmonių apsimeta turtingais, nepaisydami rizikos žemai pulti“, – aiškino švedų dizainerė Beate Karlsson.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis