Milano mados savaitės publika: ir kostiumuoti, ir treninguoti

Įvaizdis, kurį sukuria pats žmogus, dažnai yra daug įdomesnis nei sukurtas profesionalo. Galima dailiai atrodyti, tačiau be šarmo. Čia kaip nuostabiai atliktas muzikos kūrinys – jei natas gerai išdainuoji, dar nereiškia, kad pavergi publiką, kuri nori ir emocijų, ir gyvumo, ir spinduliuojančios atlikėjo charizmos.
Stilingi Milano mados savaitės svečiai
Stilingi Milano mados savaitės svečiai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Todėl išties yra įdomu apžiūrinėti svečius, kurie susirenka į mados kolekcijų pristatymus. Štai galite įvertinti, kokia marga publika stebėjo tiek „Versace“, „Emporio Armani“ bei kitus vyriškų drabužių pristatymus Milane.

„Scanpix“ nuotr./Rosanna Armani su sūnumi Andrea Camerana
„Scanpix“ nuotr./Rosanna Armani su sūnumi Andrea Camerana
„Scanpix“ nuotr./Carlo Sistini
„Scanpix“ nuotr./Carlo Sistini

Suprantama, tam tikro prekės ženklo gerbėjas ir stengiasi apsirengti taip, kad atspindėtų mados namų, kurių sukurtos kolekcijos atėjo pažiūrėti, filosofiją. Todėl dažnai publika būna tarsi kolekcijos papildinys, tąsa.

Viskas atrodo harmoninga ir vietoje. Netgi treningai ir sportbačiai, jei stebi a la sportinės kolekcijos pristatymo šou.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai