Visi esame išsiilgę to įprasto, bet šiuo etapu – tokio nepaprasto, savo gyvenimo, prie kurio buvome pripratę. Mados pasaulio atstovai – ne išimtis. Pandemijos laikotarpiu šou virtę skaitmeniniais pristatymais, be žiūrovų, aplodismentų, susibūrimų ir to jausmo, kad aplink verda gyvenimas.
Naujausioje „Missoni“ kolekcijoje susipynė šaltasis ir šiltasis sezonai. Pristatymo vaizdo įraše matyti, kad modeliai bičiuliaujasi, linksminasi, žaidžia boulingą, bėgioja, džiaugiasi tuo įprastu gyvenimu, kuris dabar tapęs lyg tolimas sapnas.
Kaip rašo „Reuters“, italų mados namų kūrybos vadovės Angelos Missoni teigimu, toks kolekcijos pristatymas simbolizuoja grįžimo į įprastą socialinį gyvenimą šventę.
„Šiuo projektu norėjau apibendrinti vienus darbo metus, telpančius dainoje, sukurdama turinį, kuris yra emocingas, bet pasiekiamas iš skirtingų skaitmeninių įrenginių, – pranešime sakė A.Missoni. – Maišiau ir derinau skirtingų sezonų kūrinius, kad išryškinčiau garderobo idėją, nes „Missoni“ pristato daiktus, kurie turi išlikti, lydėti kiekvieną moterį jos gyvenime ir tapti jos prisiminimų dalimi.“