Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Missoni“ pristatė naujausią kolekciją, kuri simbolizuoja grįžimą į įprastą socialinį gyvenimą

Italų mados namai „Missoni“ pirmąją Milano mados savaitės dieną – trečiadienį – pristatė savo naujausią kolekciją, skirtą 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezonui. Tiesa, kolekcija pristatyta ne gyvai, o iš anksto sukurtu filmu, kaip tapo įprasta koronaviruso pandemijos laikotarpiu. Pagrindinė kolekcijos ir jos pristatymo idėja – grįžimas į įprastą socialinį gyvenimą.

Visi esame išsiilgę to įprasto, bet šiuo etapu – tokio nepaprasto, savo gyvenimo, prie kurio buvome pripratę. Mados pasaulio atstovai – ne išimtis. Pandemijos laikotarpiu šou virtę skaitmeniniais pristatymais, be žiūrovų, aplodismentų, susibūrimų ir to jausmo, kad aplink verda gyvenimas.

Naujausioje „Missoni“ kolekcijoje susipynė šaltasis ir šiltasis sezonai. Pristatymo vaizdo įraše matyti, kad modeliai bičiuliaujasi, linksminasi, žaidžia boulingą, bėgioja, džiaugiasi tuo įprastu gyvenimu, kuris dabar tapęs lyg tolimas sapnas.

VIDEO: „Missoni“ pristatė naujausią kolekciją, kuri simbolizuoja grįžimą į įprastą socialinį gyvenimą

Kaip rašo „Reuters“, italų mados namų kūrybos vadovės Angelos Missoni teigimu, toks kolekcijos pristatymas simbolizuoja grįžimo į įprastą socialinį gyvenimą šventę.

„Šiuo projektu norėjau apibendrinti vienus darbo metus, telpančius dainoje, sukurdama turinį, kuris yra emocingas, bet pasiekiamas iš skirtingų skaitmeninių įrenginių, – pranešime sakė A.Missoni. – Maišiau ir derinau skirtingų sezonų kūrinius, kad išryškinčiau garderobo idėją, nes „Missoni“ pristato daiktus, kurie turi išlikti, lydėti kiekvieną moterį jos gyvenime ir tapti jos prisiminimų dalimi.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?