„Po ilgo žiemos miego gamta pagaliau prabunda ir pradeda puoštis: nedrąsiai kalasi lapeliai, vis dažniau pasigirsta paukščių giesmės, o iš dar šaltos žemės saulės link stiebiasi gėlės, kurios, gavusios šilumos ir šviesos, pradeda mus džiuginti nuostabiais žiedais.
Atrodo, kad kiekvieną dieną pamatote ką nors nauja ir gražaus ir norite nusimesti šiltus ir tamsius žiemos drabužius ir pradėti vilkėti ką nors lengvo, šviesaus ir pavasariško. Norite žydėti kaip gėlės, prabundančios pavasarį, ir savo žavesį skleisti aplink. Ne dėl kitų, o dėl savęs, nes jūs esate moterys – nepakartojamos, laisvos, individualios, žavios, elegantiškos. Jūs esate tikrosios pavasario gėlės“, – taip dizainerė pristato savo šių metų moteriškų drabužių kolekciją.
Kolekcijos gama ypač plati – nuo susiaučiamų, jau klasika tapusių ilgų ir šiltų megztinių, kurie padės nesušalti vis dar vėsaus pavasario dienomis, iki plonų, šviesių suknelių, puikiai tinkančių karštomis vasaros dienomis.
Šios kolekcijos, kaip ir kiekvienos, drabužiai puošti išskirtiniais „Agne Fashion“ akcentais – rankų darbo pynimais. Būtent jie suteikia drabužiams unikalumo.
Vienas geriausiai tai atspindinčių drabužių – pintas švarkas, kurio priekinė dalis sudaryta iš supjautų neopreno medžiagos juostelių.
„Kadangi visą šią dalį su asistente piname rankomis, jos išeina skirtingos. Pavyzdžiui, viename švarkų yra trys tamsiai mėlynos juostos, kitame gali būti net penkios ar tik viena. Tai suteikia drabužiams išskirtinumo ir unikalumo, ką labai vertina mūsų klientės. Taigi kiekviena jų iš tikrųjų įsigyja po švarkelį, kuris yra tik vienas visame pasaulyje. Na, bent jau Lietuvoje tai tikrai“, – šypsodamasi sakė A.Deveikytė.
Kolekcijos naujiena – made-to-measure drabužių siuvimo paslauga. „Individualiai drabužius ir vestuvines sukneles kuriame ir siuvame jau daugiau kaip penkerius metus, tačiau, atsižvelgdama į savo klientes, nusprendžiau joms pasiūlyti galimybę įsigyti bet kurį kolekcijos drabužį, adaptuotą pagal jų kūno sudėjimą. Žinoma, darbo reikia įdėti daugiau, tačiau švytinčios ir laimingos klientės jį tikrai atperka“, – pasakojo dizainerė.