Anksčiau birželio mados savaitė dar buvo žinoma kaip vyrų mados savaitė, tačiau ilgainiui, vis labiau nykstant mados lytiškumo konceptui, per renginį imta pristatinėti tiek vyrams, tiek moterims skirtas, tačiau organizatorių pagal griežtus kriterijus kruopščiai atrinktas kolekcijas.
Šįkart A.Kuzmickaitės pristatymas vyks skaitmeniniu formatu, o vaizdo klipe bus galima išvysti siluetus pabrėžiančius drabužių modelius, kuriems dizainerė sukūrė naują raštą. Jis gimė derinant prekių ženklo simboliu tapusį drugelio vizualą su mados rato tendencijų viršūnių niekada neapleidžiančiu leopardo raštu.
„Man patinka realiai egzistuojančios inspiracijos, nes, manau, nėra prasminga didinti pasaulio vizualinio triukšmo. Leopardinis raštas jau egzistuoja gamtoje ir yra laikomas klasikiniu, prabangiu ir daugeliui asocijuojasi su gyvūnų kailiu.
Visgi mados pasaulis jau ne vienus metus sąmoningai atsisako tikro kailio, pabrėžia visai kitokias vertybes, tad ir nutariau paeksperimentuoti su leopardiniu raštu, interpretuodama per savo prekių ženklo prizmę“, – pasakoja dizainerė A.Kuzmickaitė, kurios naujausią kolekciją mados gerbėjai ir profesionalai galės išvysti jau šį sekmadienį.