„Viso pasaulio sienos ir ribos kasdien traukiasi, – sako „Ermenegildo Zegna“ kūrybos vadovas Alessandro Sartori, – jaučiau, kad, kaip mados kūrėjas, taip pat turiu kalbėti apie atvirumo, skaidrumo galią. Kūrybinis procesas to reikalauja: nuo skaidrios tekstilės gamybos iki naujų drabužių kategorijų dėliojimo ar mados pristatymo organizavimo, ypač tokioje prasmingoje erdvėje kaip Milano Centrale.
Būdamas atviras pasauliui ir idėjoms, tobulinu savo metropoliteno aprangos viziją: aukščiausia kokybė ir forma, kurias vertina ir supranta įvairių kartų klientai iš viso pasaulio.“
Šį sezoną formalumas įgauna naują formą – ji švelni, lanksti. Tokia, kokios reikia nuolat žygiuojant pagal industrinio būgno ritmą ir gyvenant betono džiunglėse. Tai stilius, skirtas greitam visuomet prisijungusio žmogaus gyvenimui.
Skirtingos drabužių kategorijos visiškai sumaišytos: klasikiniai švarkai turi striukių kišenes, marškiniai tampa griežtos formos švarkais, elegantiški bliuzonai perima sportinio stiliaus apykakles, o kareiviško stiliaus kelnės staiga tampa elegantiškomis, klasikinėmis. Net pašiltintos pūkinės striukės konstruotos dizaino ateljė, tad įgauna labiau prigludusį, geresnės konstrukcijos siluetą.
Siluetas asmeniškas, nerūpestingas, einantis palei kūną. Lauko drabužiai (paltai, striukės), specialiai patrumpinti arba ilgi, neretai – kiek padidinti, dramatiški. „Bomber“ stiliaus švarkai išsipūtę, „parka“ tipo striukės turi nusegamas apykakles ir megztą paviršių, klasikiniai švarkai prailginti, su paslėptu užsegimu ir geometrinėmis kišenėmis. Mezginiai – neretas drabužio pagrindas, siūlantis stimuliuojančias, netikėtas tekstūras.
Kolekcijos energiją pabrėžia įvairiausių raštų ir medžiagų deriniai: žakardas, tekstūrinis kašmyras, popierių primenanti oda, šūkiai, abstrakcijomis tapę miesto vaizdai. Svorio deriniams suteikia storapadžiai batai su užtrauktukais ir sportiniai bateliai, pasiūti iš įvairiausių medžiagų mikso.
Kolekcijos žvaigždė – modelis „Cesare“, kurį klientai galės perkurti sau iš naujo ir personalizuoti. Tai paminėta ir šou naktį, kai pradėta grotažymė #MyCesare. Batelius bus galima personalizuoti atrinktuose „Ermenegildo Zegna“ salonuose ir internetu per „Farfetch“ bei „WeChat“. Aksesuarų liniją užbaigia talpūs ir funkcionalūs krepšiai su moduliniais sprendimais.
Kolekcijoje taip pat taikyta ir #UseTheExisting idėja: didžioji dalis medžiagų (vilna, kašmyras, nailonas) sukurtos naudojant prieš tai jau naudotas medžiagas. Tai – ne tik prabangu, bet ir atsakinga, inovatyvu, lengvai perdirbama.
Vyraujančios kolekcijos spalvos: Varšuvos pilka, belugos juoda, Notte mėlyna, chaki, Sibiro žalia, absento, kvarco.
Pristatymas buvo transliuojamas Milano Centrale stoties ekranuose. Tai – dar viena mūsų visų jungtis.