Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausia „Ermenegildo Zegna“ kolekcija skirta aktyviam ir greitam vyrui

Kai gyvenimas pradeda eiti savo keliu. Tarsi paskubomis surinktas, savadarbis podiumas Milano „Centrale“ traukinių stoties erdvėse tampa susikertančių kelių simboliu. Tai vieta, kur kelionė niekada nesibaigia, kur skirtingų žmonių gyvenimo linijos susikerta jau beveik šimtmetį – kiekvieną dieną, kiekvieną valandą, vieniems atvykstant, kitiems paliekant miestą. Stotis kvėpuoja šių žmonių skirtumais, ypatybėmis, unikalumu. Ji – idealus fonas kolekcijai, kuri siekia mūsų skirtybes sujungti.
„Ermenegildo Zegna“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcija
„Ermenegildo Zegna“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcija / Gallery.dlyonline.it nuotr.

„Viso pasaulio sienos ir ribos kasdien traukiasi, – sako „Ermenegildo Zegna“ kūrybos vadovas Alessandro Sartori, – jaučiau, kad, kaip mados kūrėjas, taip pat turiu kalbėti apie atvirumo, skaidrumo galią. Kūrybinis procesas to reikalauja: nuo skaidrios tekstilės gamybos iki naujų drabužių kategorijų dėliojimo ar mados pristatymo organizavimo, ypač tokioje prasmingoje erdvėje kaip Milano Centrale.

Būdamas atviras pasauliui ir idėjoms, tobulinu savo metropoliteno aprangos viziją: aukščiausia kokybė ir forma, kurias vertina ir supranta įvairių kartų klientai iš viso pasaulio.“

Gallery.dlyonline.it nuotr./„Ermenegildo Zegna“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcija
Gallery.dlyonline.it nuotr./„Ermenegildo Zegna“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcija

Šį sezoną formalumas įgauna naują formą – ji švelni, lanksti. Tokia, kokios reikia nuolat žygiuojant pagal industrinio būgno ritmą ir gyvenant betono džiunglėse. Tai stilius, skirtas greitam visuomet prisijungusio žmogaus gyvenimui.

Skirtingos drabužių kategorijos visiškai sumaišytos: klasikiniai švarkai turi striukių kišenes, marškiniai tampa griežtos formos švarkais, elegantiški bliuzonai perima sportinio stiliaus apykakles, o kareiviško stiliaus kelnės staiga tampa elegantiškomis, klasikinėmis. Net pašiltintos pūkinės striukės konstruotos dizaino ateljė, tad įgauna labiau prigludusį, geresnės konstrukcijos siluetą.

Siluetas asmeniškas, nerūpestingas, einantis palei kūną. Lauko drabužiai (paltai, striukės), specialiai patrumpinti arba ilgi, neretai – kiek padidinti, dramatiški. „Bomber“ stiliaus švarkai išsipūtę, „parka“ tipo striukės turi nusegamas apykakles ir megztą paviršių, klasikiniai švarkai prailginti, su paslėptu užsegimu ir geometrinėmis kišenėmis. Mezginiai – neretas drabužio pagrindas, siūlantis stimuliuojančias, netikėtas tekstūras.

Kolekcijos energiją pabrėžia įvairiausių raštų ir medžiagų deriniai: žakardas, tekstūrinis kašmyras, popierių primenanti oda, šūkiai, abstrakcijomis tapę miesto vaizdai. Svorio deriniams suteikia storapadžiai batai su užtrauktukais ir sportiniai bateliai, pasiūti iš įvairiausių medžiagų mikso.

Kolekcijos žvaigždė – modelis „Cesare“, kurį klientai galės perkurti sau iš naujo ir personalizuoti. Tai paminėta ir šou naktį, kai pradėta grotažymė #MyCesare. Batelius bus galima personalizuoti atrinktuose „Ermenegildo Zegna“ salonuose ir internetu per „Farfetch“ bei „WeChat“. Aksesuarų liniją užbaigia talpūs ir funkcionalūs krepšiai su moduliniais sprendimais.

Kolekcijoje taip pat taikyta ir #UseTheExisting idėja: didžioji dalis medžiagų (vilna, kašmyras, nailonas) sukurtos naudojant prieš tai jau naudotas medžiagas. Tai – ne tik prabangu, bet ir atsakinga, inovatyvu, lengvai perdirbama.

Vyraujančios kolekcijos spalvos: Varšuvos pilka, belugos juoda, Notte mėlyna, chaki, Sibiro žalia, absento, kvarco.

Pristatymas buvo transliuojamas Milano Centrale stoties ekranuose. Tai – dar viena mūsų visų jungtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos