Ganėtinai intensyvi, prieštaringa, tviskanti ir, be abejonės, glamūrinė – tokia yra naujoji italų mados namų „Gucci“ kolekcija.
Joje vyrauja blizgučiai, platūs, devintajam dešimtmečiui būdingi drabužių pečiai, angliškas tvidas, „Disney“ filmukų ir „Sega“ kompiuterinių žaidimų motyvai.
Dar anksčiau dizaineris Alessandro Michele'is buvo sakęs, kas dedasi jo galvoje kuriant kolekciją.
„Kai pamatysite šou, suprasite, ką stengiuosi padaryti: noriu išlikti savo estetikoje, – dizainerį cituoja Vogue.com.
– Dar kurdamas kolekciją imu galvoti apie vietą, muziką ir šviesas. Manau, kad nebėra laiko kalbėti tik apie drabužius. Iš pradžių buvo kažkas, kas man leido išreikšti savo grožio idėją. Dabar tai yra kur kas daugiau. Tai proto būsena. Tai bendruomenės idėja ir tikrai gili išraiška.“
Spaudai išplatintame pranešime A.Michele'is taip pat agitavo sugebėti pasipriešinti mus įtraukiančiam greičio ratui, nes tai veda prie vieno – savęs praradimo. Ir bet kokia kaina nepasiduoti ko nors nauja iliuzijai.
Angaras, kuriame vyko kolekcijos pristatymas, buvo papuoštas graikų ir romėnų skulptūromis, Egipto dievų paveikslais, Actekų šventyklos fragmentais. Ne vienas svečias buvo nustebintas, kai prisėdęs ant suoliuko priešais save išvydo... mumiją.
Dizaineris gyvena ir dirba Romoje, akivaizdu, kad tai stipriai veikia jo asmenybę ir požiūrį. Pasak jo, viskas – praeitis ir dabartis – eina išvien. Taip atrodo ir jo kolekcijos. Kaip pats sako, svarbiausia – pajusti šiuolaikiškumą. „Noriu prisiliesti prie to, kas buvo anksčiau“, – sako A.Michele'is.
Vienas šios kolekcijos prisilietimo taškų – dizainerio draugystė su garsiuoju atlikėju Eltonu Johnu. Kurdamas šią kolekciją dizaineris turėjo galimybę peržvelgti kelių dešimtmečių atlikėjo koncertinius drabužius.
Didžiulis šio prekių ženklo augimas tapo fenomenu šiandienos mados pasaulyje. Ir visa tai dėka Alessandro, kuris, kaip pats sako, bando įtvirtinti faktą, kad mada yra kupina mažų dalykų.