Naujausia „Jeremy Scott“ kolekcija – D.Trumpo „melagingų naujienų“ eros atspindys

Niujorke vykstančioje mados savaitėje dizaineris Jeremy Scottas pristatė savo 2019–2020 m. moterų rudens ir žiemos kolekciją. Balta ir juoda spalvos, antraštės, pavieniai tekstų žodžiai – ant podiumo matyti drabužiai atrodo tarsi sukurti iš laikraščių „The New York Post“ ir „New York Daily News“ puslapių. Kaip rašo wwd.com, ši mados namų kolekcija yra Donaldo Trumpo „melagingų naujienų“ (angl. „fake news“) eros atspindys.
„Jeremy Scott“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Jeremy Scott“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kurdamas kolekciją į pagalbą J.Scottas pasikvietė šiuolaikinę menininkę Aleksandrą Mir, kad garsiųjų laikraščių antraštes padėtų perkelti ant drabužių.

Kolekcijoje matome ne tik dizainerio vizitine kortele tapusius gatvės stiliaus drabužius, bet ir šeštojo dešimtmečio vakarėlių bei pūstas šifono sukneles.

„Tai mano komentaras apie tai, kur esame kaip kultūra, – užkulisiuose sakė J.Scottas. Mes pamišę dėl skandalingų antraščių ir paspaudimų. Surinkau visas šias... šiukšles... ir pabandžiau sukurti ką nors gražaus.“

Problema yra ne tiek pati žiniasklaida (jis jau daugelį metų renka mėgstamiausius „The New York Post“ viršelius), kiek masinės auditorijos troškimas naikinti: „Tai yra, kaip greitai jis gali keliauti, keisti žmonių realybę ir juos apiplėšti, užuot suteikdamas supratimo ir gailesčio.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis