2012 m. įkūręs italų prekių ženklą „Off-White“, gatvės mados ir prabangos guru V.Abloh jau beveik metus (nuo 2018 m. kovo mėn.) kuria vyriškus drabužius „Louis Vuitton“ mados namams.
Šios V.Abloh kolekcijos tema – popkaralius Michaelas Jacksonas, kuriam skirta paroda kaip tik šiuo metu vyksta Paryžiaus Grand Palais (bus iki vasario 14 d. – red.).
Pasižiūrėti kolekcijos atvyko LVMH įkūrėjo sūnus Antoine'as Arnault su mylimąja modeliu Natalia Vodianova, jos kolegė Naomi Campbell, taip pat reperių desantas – Offset, Gunna, Kid Cudi ir kiti.
Pilkų ir rusvų atspalvių jūra – pagrindinė kolekcijos spalvų paletė, o akcentai – rožinė ir raudona – duoklė M.Jacksonui, rašo wwd.com. Kaip ir kai kuriuos drabužius papuošusios žaismingos detalės iš 1978 metų filmo „The Wiz“, kuriame vaidino M.Jacksonas.
Tačiau nepamirštas ir paties mados namų monogramų LV žaismas. Šie akcentai išmaniai ir neįkyriai papuošė kolekcijos drabužius bei aksesuarus.
O įvairių pasaulio valstybių vėliavų detalės? Tai pagarbos atlikėjui ženklas, tarsi įspaudas jo labdaringam projektui (ir drauge singlui) „We Are the World“.
„Copier c’est voler“ (ang. Copying is theft – Kopijavimas yra vagystė) – galima buvo perskaityti užrašą ant sienos, adresuotą, be jokios abejonės, tiems, kurie be jokios sąžinės graužaties kopijuoja V.Abloh idėjas. Dizaineris suvokia, kad jauni jo pasekėjai neįkanda nusipirkti drabužių, kuriuos jis kuria „Louis Vuitton“ mados namams, tačiau tai, ką jis siūlo, yra sektinas pavyzdys.
„Svarbu būti kūrybingiems. Instagram yra nemokama. Kalbu ne apie tai, kad turėtumėte daiktą. Aš negalėjau sau to leisti, bet siekiau. Štai ką man davė darbo etika. Štai kodėl aš nemiegodavau, nes norėjau šių dalykų. Ir aš už tai dirbau“, – sakė jis.