Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausia „Mild Power“ kolekcija pristatyta Ukrainos mados savaitėje

Šeštadienio vakarą, viename svarbiausių sezono mados renginių Rytų Europoje – Ukrainos mados savaitėje – savo naujausią „pret-a-porter“ kolekciją pristatė drabužių dizainerė, prekių ženklo „Mild Power“ įkūrėja Milda Grikšaitė-Jankuvienė, rašoma drabužių prekių ženklo ir „MATH Scientific“ pranešime žiniasklaidai.
„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis
„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis / Asmeninio archyvo nuotr.

Kijeve susirinkę žiūrovai išvydo 15-a moterims ir vyrams skirtų drabužių modelių. Kolekcijoje plėtojamos dvi į vieną kompoziciją sujungtos kryptys.

Pirmoji – madą kasdien švęsti kviečianti pastelinė kolekcijos dalis, kurioje Milda meistriškai sujungia tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją.

Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis

Antroji kolekcijos dalis – moterims ir vyrams skirti megzti gaminiai. Dizainerei svarbus įvaizdžio išbaigtumas, pagrindo ir detalių harmonija, tad drabužių derinius Milda papildė ne pirmą sezoną ypač madingomis bucket hat kepurėmis ir kepuraitėmis su snapeliu.

M.Grikšaitė-Jankuvienė pasakoja, kad kolekcijos idėją padiktavo tvarus Ukrainos mados savaitės formatas „No season“ ir viena fundamentaliausių vertybių – meilė.

„Nors kintant pasauliui ieškomos naujos bendravimo formos ir nauji meilės apibrėžimai, širdelė visiems, nuo mažo iki didelio, asocijuosi su meile, todėl šis simbolis tapo pagrindiniu kolekcijos motyvu.

Kaip visuomet, kurdama rėmiausi tvarumo principais, tačiau šįkart naudojau ne tik pamėgtą upcycling techniką, bet ir mezgimą – megzti išmokau dar vaikystėje ir tai buvo mano pirmoji pažintis su drabužių kūrimu, jau kurį laiką troškau grįžti prie savo kūrybos šaknų.

Mezgimas yra vienas tvariausių mados pramonės metodų, nes leidžia sunaudoti žaliavas beveik be likučių, o daiktai yra ilgaamžiai. Ypač didelį dėmesį skyriau siūlų parinkimui – natūrali sudėtis ir praktiškas dėvėjimas buvo mano prioritetas.

Tvarumo paieškos kiekviename žingsnyje tapo ir draugystės su mokslininkų sukurtos minimalistinės sudėties kosmetikos prekių ženklu „MATH Scientific“ pagrindu – abu prekių ženklai orientuojasi į tvarumą, įvairiapusišką sąmoningumą ir meilę sau bei aplinkai, taigi bendradarbiaudami sukūrėme kelis drabužių modelius“, – koncepcija dalijasi dizainerė, kuriai pritaria ir mokslininkų sukurtos kosmetikos prekių ženklo įkūrėja Marija Valaitė:

„Kad ir kaip žavėčiausi mada, negaliu ignoruoti šios industrijos poveikio aplinkai. Mūsų vertybės yra mokslo pažanga, procesų skaidrumas ir atsakomybė – atsakomybė prieš klientus, prieš mokslininkų bendruomenę ir prieš mūsų planetą, kuriai dabar, labiau nei bet kada, reikalinga pagalba, tad bendradarbiaujame tik su tvariais prekių ženklais.

Mūsų prekių ženklo bendruomenė prisiima atsakomybę už mūsų planetos ateitį – esame Koralinių rifų aljanso nariai ir rėmėjai, o galvodami apie produktų pakuotes visuomet sau keliame dvigubus tikslus – jos turi būti minimalistinio dizaino ir būtinai tvarios.

Prausiklių buteliukai pagaminti iš I‘m Green™ polietileno – tai unikalus plastikas, kuris yra pagamintas iš cukranendrių – atsinaujinančio resurso. Kremų tūbelės – iš perdirbto plastiko, tad galite būti tikri, kad įsigiję mūsų tūbeles neprisidėjote prie tolesnės plastiko produkcijos, o suteikėte antrą gyvenimą plastikui, kuris kartą jau buvo panaudotas. Na, o popierinės pakuotės yra gaminamos iš popieriaus, kuris pagamintas iš atsinaujinančių išteklių ir 100 proc. perdirbamas.“

Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su „MATH Scientific“, modelis

Požiūris į tvarumą ir minimalistinę estetiką tapo dviejų socialiai atsakingų prekių ženklų kolaboracijos pagrindu. Drabužių dizainerė džiaugiasi, kad šia filosofija vis dažniau vadovaujasi ne tik kūrėjai ar verslai – Milda tikina, kad tvarumas vis dažniau tampa argumentu įsigyti ir klientui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos