Naujausioje „Alberta Ferretti“ kolekcijoje – odinės kelnės, golfai ir vakarinės suknios

Pirmąją Milano mados savaitės dieną naujausią savo kolekciją pristatė mados namai „Alberta Ferretti“. 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezonui skirtoje kolekcijoje vyrauja tamsūs žemės atspalviai, odinės kelnės, golfai ir vakarinės suknios.
„Alberta Ferretti“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Alberta Ferretti“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Italė Alberta Ferretti savo kolekciją pristatė paprastai, nepindama meniškumo, o kaip tik – siekdama įprastumo – iš anksto nufilmuotame vaizdo įraše modeliai žingsniavo ilgu apšviestu podiumu. Taip, kaip visi esame, o gal sakyti buvome?, įpratę ir tikimės, kad anksčiau ar vėliau tai vėl sugrįš.

VIDEO: Milano mados savaitėje „Alberta Ferretti“ pristatė 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekciją

Pati kolekcija taip pat labai realistiška. „Aš esu moteris, kurianti moterims, – vogue.com sakė dizainerė. – Kaip galėčiau neatsižvelgti į jų poreikius? Būti realistišku nereiškia tapti banaliu.“

Kolekcijoje vyrauja odinės kelnės, golfai, derinami su megztukais, odiniais marškiniais ir švarkais, elegancijos ir paslapties įneša skrybėlės, derinamos prie kostiumų ir skraisčių.

Kolekcijos paletė – gana tamsi. Daug juodų, anglies ir antracito atspalvių, tarp jų išnyra alyvuogių žalia, Robino kiaušinio mėlyna, garstyčių.

Pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modeliai, vilkintys puošnias juodas sukneles, tarp jų – ir žavingą auksinę.

„Tai, kad jautiesi graži, suteikia jėgų, – sakė A.Ferretti, kalbėdama apie savo kolekciją ir finalinę jos dalį. – Mums, moterims, reikia visų jėgų, kurias galime surinkti, kad galėtume kovoti, nes vis dar likę daug mūšių, kuriuos turime laimėti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis