Sekdamas velionio dizainerio Karlo Lagerfeldo, kuris su šiuo prekių ženklu bendradarbiavo 54 metus, pėdomis, K.Jonesas šou pradėjo ant podiumo išleidęs modelį, vilkintį kailinius.
Vėliau sekė paltai, šilkiniai patrumpintų palaidinių ir kelnių kostiumai, megztos braletės, derinamos prie sijonų, vilkimos po striukėmis, kelnės aukštu liemeniu, šilkinės suknelės.
Kolekcijoje dominuoja ilgaauliai batai, daug drabužių, puoštų kutais: jais dekoruoti paltai, kailiniai ir suknelės.
Kaip rašo „Reuters“, K.Joneso žvilgsnis, kuriant šią kolekciją, nukrypo į praeitį – „Fendi“ šeimą, kuri šį mados prekių ženklą įkūrė 1925-aisiais, ir K.Lagerfeldo kūrinius.
„Atsižvelgiu į nuostabias, stiprias moteris, kurias pažįstu ir su kuriomis dirbu, ir įsiklausau į jų poreikius, – sakė dizaineris K.Jonesas. – Kolekcija naudinga, prašmatni, nesenstanti.“
Milano mados savaitė vyks iki kovo 1 d.