Naujausioje kolekcijoje dizainerė L.Dailidėnienė sujungė savo 20 metų kūrybą

Aštraus kirpimo suknelės, skulptūriškos formos, moteriški siluetai, skirtingų faktūrų audiniai – visa tai per kone 20-metį tapo skiriamuoju drabužių dizainerės Lauros Dailidėnienės kolekcijų bruožu. Pasak pačios drabužių kūrėjos, naujausia „Laura Daili 2020“ rudens ir žiemos kolekcija sujungia 20 jos kūrybos metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Laura Daili 2020“ rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Laura Daili 2020“ rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / Austėjos Riškutės nuotr.

„Naujausia kolekcija atspindi mano ankstesnių metų kūrybą. Visada žavėjausi išgryninta forma, skulptūriškumu, plokštumos estetika, netradiciniu kirpimu ir aštrių detalių panaudojimu drabužyje. Naująjį sezoną pasitinku jau dvidešimtą kartą, todėl mano kolekcijoje atsirado tai, ko dar niekada nesu pritaikiusi“, – pasakojo dizainerė.

Pasak L.Dailidėnienės, naujausioje jos kolekcijoje merginos ir moterys ras nemažai permatomų audinių derinių, smulkių ir tarpusavyje persipinančių dryželių, kurie sukuria mikro langelių audinio raštą. Tad ryški pasaulinė tendencija – languoti audiniai – neaplenkė ir L.Dailidėnienės kolekcijos.

„Kasdienai skirti drabužiai, vilnoniai iš „Flokati“ vilnos audinių sukurti megztukai, apsiaustai, švarkai, susiaučiami įdomaus kirpimo šalikai derinami su vakarui skirtomis aštraus kirpimo suknelėmis. Dizainerio drabužiai nėra sukurti nešioti tik vieną sezoną, todėl mano kūrinius klientės nešioja ne vienus metus, tai patvarūs ir aplinkai draugiški drabužiai bei aksesuarai“, – sakė tvariai madai neabejinga L.Dailidėnienė.

Pasak dizainerės, per 20 kūrybos metų jos kolekcijos buvo labai įvairios, nuo konceptualių drabužių, gvildenamų klimato atšilimo temų, žmonijos kaip pilkos miesto masės ir suvienodėjimo iki Vilniaus miesto architektūros.

Drabužių kūrėja įsitikinusi, kad šaltasis sezonas nėra priežastis paskęsti pilkoje minioje ir susilieti su aplinka, todėl naujausioje kolekcijoje naudojamas ramias pilką ir juodas spalvas papildo sakurų rožinės, spanguolių raudonos ir miško samanų žalios atspalviai. Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šioje kolekcijoje dizainerę lydės ir stiklas, stiklo karoliukais siuvinėjami drabužiai, ir net avalynė.

Kolekcijoje bus galima išvysti ir naujausias makiažo bei šukuosenų tendencijas, kurias dizainerė kartu su „Sugiharos“ grožio ekspertais įgyvendins kolekcijos pristatymo metu.

Visada žavėjausi išgryninta forma, skulptūriškumu, plokštumos estetika, netradiciniu kirpimu ir aštrių detalių panaudojimu drabužyje.

Per ilgą laiką sukaupta dizainerės patirtis ir plati geografija L.Dailidėnienei leido pasisemti įvairiausios patirties – nuo Tokijo estetikos ar europietiško dėmesio detalėms iki Niujorko didenybės – užimtumo. Dizainerės drabužių kolekcijoje netgi dera tai, kas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti kaip visiškai nederantys dalykai.

„Mane žavi kūrybiškas požiūris į drabužį, o kūryboje mėgstu iššūkius. Tai mane atvedė prie to, kad savo stiliaus viziją ir idėjas sujungėme kartu su „Crocs“ avalynės gamintojais. Šie batai kūrybiškai bei profesionaliai sujungia bendrą kolekcijos stilistiką. Su šia kolekcija norėjau pristatyti paprastus, bet įdomius drabužius ir parodyti, kad kasdienai prie jų galima lengvai derinti įvairius aksesuarus ir avalynę“, – pasakojo dizainerė.

Intensyviai naujos kolekcijos pristatymui besiruošianti L.Dailidėnienė ne atsitiktinai tam pasirinko ir netradicinę erdvę – neseniai atidaryto viešbučio terasą.

„Kodėl pasirinkau kolekciją pristatyti lauke ir dar spalio pabaigoje? Tai dar vienas iššūkis. Kolekcijos drabužiai nepavaldūs laikui, tai drabužiai, kuriuos galima nešioti šiltuoju sezonu, tačiau juos galima pritaikyti ir šaltuoju metu. Prieš kelerius metus savo kolekcijos pristatymą surengiau Neries krantinėje, kur modeliai lipo iš ką tik atplaukusio laivo, tad turbūt jau aišku, kad nevengiu ekstremalių sąlygų. Taip yra dėl to, kad siekiu paties geriausio rezultato“, – sakė sau dar vieną iššūkį išsikėlusi dizainerė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis